Inceputul -cap.1-

27 3 7
                                    

    Mereu m-am intrebat ce ma determina sa fac asta ?,.....oare sunt indeajuns de buna ?, ce voi face cu viata mea ? dar pentru moment eram doar in clasa a8-a , o fata normala dar destul de timida cu parul cret, ochii visatori de culoarea smaraldului...... Daiana Lights.
    Acum eram in pauza dinainte de ora de literatura unde mai mereu domnul Moor ne dadea de facut argumentari, compuneri, poezii tot odata invatandu-ne tipuri de descriere sau operele lirice/epice si cel mai important, ne descopeream caracterul literar.....ceea ce m-a facut sa fiu ceea ce sunt azi...SCRIITOARE ,,cand soarele rasare''.
      Pe langa pasiunea pentru scrisul si compunerea povestilor , credeam(pana atunci ) ca nu va exista ceva pentru care sa lupt , sa ma dedic din toate puterile mele, cineva care sa ma sustina daaar......s-a dovedit a fii cineva, bunii mei prieteni din liceul Hardweel , Diana Stwuart si Andrew Fields . Toti trei am trecut impreuna prin toate dar pana atunci inceputul a fost cel mai important in toata cariera mea dar va si dezvalui SECRETUL.........,,Scriitoarea soarelui rasare'' ...,..
       *Incercam sa fug dar picioarele ma dureau groaznic, ma simteam ametita iar pupilele ochilor se mareau si se micsorau si parca dadeau sa fuga si ele de durere, muschii faceau contractii necontrolabil iar eu simteam ca mor incet invaluita in intunericul necrutator din padurea in care ma aflam....*
Ma aflam

Heeeei!💭Sper ca va placut primul capitol din aceasta carte care e mai scurt dar sper ca inceputul e promitator😁😁si  daca va place si vreti sa continui dati un vot sau scrieti in comm cum vi se pare .Multumesc ☺😇😘😘 🔜🔜

Writer when the sun is up🌻Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum