Meraba! Ilk bölümde en sevdiğim hikayenin en sevdiğim yazarı olan cakmacerrah'la rapörtaj yaptım. Çok eğlenceliydi. O zaman başlıyalım...
Soru1:Tam adın nedir?
-Bilge Sena Bulut.
Soru2: En sevdiğin renk?
Siyah.
Soru3: En sevdiğin yemek
Mantı.
Soru4: En sevdiğin sanatçı?
Selin ŞEKERCİ
Soru5: Burçun ne peki?
Boğa(en sevdiğim burç)
Soru6: En çok hangi kitap türlerinden hoşlanırsın?
Yazaraşkım her türlü kitabı okuyormuş, onun için farketmezmiş pek.
Soru7: En sevdiğin film türü nedir?
Korku
Soru8: Ne tür kitaplar yazmayı seviyosun?
Her türlü kitabı yazıyor benim canım yazarım. Yetenek fışkırıyor mübarek
Soru9: Peki ya hayallerin??
Başlı başına hayalim yazar olmak. Onun dışında güzel bir yuvam olsun istiyorum. Güzel bir eş mutlu bir aile ve çocuklar. Mesleğime karar vermedim fakat adli tıp dalında bir şeyler istiyorum yada psikoloji. Hayallerim bunlarla sınırlı değil. Her gün farklı bir hayal ile uyanıyorum. Çok uçuk hayallerim bile var.
Soru10: Biraz kendinden bahseder misin?
Deli dolu bir kişiliğim var. müzik dinlemeyi kitap okumayı ve yazmayı seviyorum. Trabzon'da oturuyorum. Yurtta kalıyorum. Üçlü karışık bir liseye gidiyorum. Proje okulu. Derslerim iyi. Ama ders çalışmayı sevmiyorum. Bunun yanında hedeflerim yüksek. Kardeşlerim var benden küçük ve onları genelde yurtta olduğum için özlüyorum. Gezmeyi çok severim. Ama eve gittiğimde çok dışarı çıkmam evde vakit geçirmeyi de severim. Bir anım bir anımı tutmaz. Dikkat dağınıklığım var. Davranış tutarsızlığı da olabiliyor bazen. Ama sabit fikirliyimdir. Ortaya güçlü bir tez sunulmadıkça düşüncemden vazgeçmem.
Soru11: Şuan dinlediğin veya önerdiğin bir şarkı var mı?
Müzik listem çorba gibi. Her tür müzik dinlerim... Aklınıza gelebilecek her tür...
Soru12: Hobileriniz neler peki?
Hobilerim... Yazı yazmak en büyük hobim. Bir zamandan sonra hobi demeyi bırakım. Benim için yaşamı devam ettirme sebebi oldu. Yazmadan önce ne yapıyordum dedim kendi kendime...
Soru13:Fobin var mı?
Fobilerim, köpek. Normal insan gibi deyil bu korkum. Gerçekten büyük bir olay yaşadım. Kendi köpeğim gözümün önünde traktörle ezildi. O günden beri köpek fobim var. Ondan önce kucağıma alıp seviyordum. O olaydan sonra mahvoldum. Sadece yedi yaşındaydım. ÜZÜLDÜK.
Soru14: Seni en çok ne kızdırır?
Yalan, çok kızdırır beni. Fazla hatta. Kişisizlikde öyle. İki yüzlülük. Bana başka arkamdan başka olması. Arkamdan konuşması mesela. Yüzüme söyleyemeyeceği şeyi arkamdan konuşması sinir eder beni. Sözümün kesilmesi de öyle.
Soru15: Hangi takımlısın?
Galatasaraylıyım. Fakat TrabzonSpor'u da çok seviyorum. İkinci takımım gibi.
Soru16: Yaptığın en büyük çılgınlık nedir?
Yaptığım en büyük çılgınlık, internet paketimle 8 sezon yabancı dizi bitirmek heralde. daha büyükleri vardır ama aklıma ilk gelen bu.
Soru17: Hayatta en değer verdiğin kişi?
En küçük kardeşim. 3 yaşında ve kardeşimin gözünün önünde onun hatası yüzünden ölümüne sebep olan bir kızı anlatan bir kitap yazıyorum.O kızı yaşadıktan sonra en değer verdiğim kişi kardeşim oldu. Ondan bir büyük numara var. Onada çok değer veriyorum. Aslında hepsine değer veriyorum. Ailem en başta sanırım benim için. Annem babam kardeşlerim...
Soru18: Evcil hayvan besliyor musun?
Köpeğimin ezildiğini gördükten sonra sadece balık besledim. Ama şu an yurtta olduğum için imkanım yok.
Soru19.Şuan nerde olmak isterdin?
Şuan olmak istediğim yerdeyim.
HIRÇIN'IMA BU GÜZEL RAPÖRTAJ İÇİN TEŞEKKÜRLER.
ÖNERDİĞİM KİTAPLARI:
-TRABZON GÜZELİ
- HAYALİ SESİM HESİM
-AFİHİFA
- VULRA
-ÇAM KOZAĞI HIRÇIN
HEPSİ OKUNMAYA DEĞER HARİKA KİTAPLAR. HELEKİ TRABZON GÜZELİ İLE AFİHİFA...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZARLARLA GARIP RAPÖRTAJLAR
Short StoryMeraba canlarım! Şöyle bir şey düşündüm. Şimdiiii! Bu harika wattpad kitaplarını yazan tatlı yazarlarla 20 soruluk bir rapörtaj yapacağım. Ben bunu yaparken çok eğlendim. Umarım sizde okurken eğlenirsiniz. Eğer rapörtaj yapmamı istediğiniz bir yazar...