(1) -Koszmar Blue-

154 8 2
                                    

(Perspektywa Blue)
(*Sen*)
-Nie! Zostawcie go! Dust sie zmienił! Jest Dobry! NIEEE ODDAJCIE GO!!!
*krzyk* AAAAA!!!
-Blue! Co się dzieje!?- Kira krzyknęła i przybiegła do mnie.- Wszystko ok?!
-M-miałem k-koszmar...Chcieli zabrać Dusta. K-krzyczałem że jest odmieniony, że j-jest dob-bry ale...-Powoli zacząłem płakać.
-Spokojnie... Może tym razem zamiast bajki zaśpiewam ci kołysankę jak kiedyś co?-spytała Kira, a ja się zgodziłem.
(Perspektywa Kiry)
Zaczęłam mu śpiewać kołysanke:

You are my sunshine, My only sunshine. You make me happy, When skies are grey. You never know dear, How much I love uou. So please don't take, My sunshine away.


-Wooow... Twój głos jest piękny *kawaii minka*- powiedział Blue.-Ale jest pewna sprawa...
-Jaka?
-Em... Spójrz za siebie...
-Hę...?-spojrzałam do tyłu i zobaczyłam wszystkich chłopaków z oczami lub bardziej oczodołami zmienionymi w gigantyczne gwiazdy. Zaczęłam się strasznie rumienić, bo wstydze sie śpiewać przy wielu osobach.-o nienienienienieniehehee...-cały czas mówiłam "nie" zakrywając twarz.-Wooow Masz Głos Anioła!!-wołali wszyscy, -Musisz śpiewać na żywo!-krzyknął Ink.
A ja : *krzyk wewnętrzny* który słyszeli (nawet nwm jak ;-;) wszyscy.
-Wolałabym nie, ja strasznie śpiewam *mina nwm jak opisać*
-COO?!?!? Odwołaj to!-krzyknął Nightmare.
-Nightmare?! Nawet ty uważasz że ładnie śpiewam? REALLY?! *poker face*
-Może jestem "zły" ale tak uważam! Ci inni też!
-Wow, ja kocham śpiewać, ale nie myślałam nad tym... Wisz Ink może kiedyś...
-YEYY!- krzyknęli wszyscy oprócz Blue bo:
-Ey! Ciszej! Blue zasnął!-Oni są chyba ślepi haha
-Ups... *ciche* yeyy!-krzyknęli razem.
-heh. Dobra lepiej idźmy spać. ;)
-Oke. To dobranoc wszystkim!- powiedział Cross
-Dobrej nocy!

Więc to koniec opow. z naszego życia :3
Ciągle czekam na wasze pytanka do Aska i zapraszam do gwiazdkowania ☆ i komentowania bo to motywuje x3
#Żebrak xD
Więc Pozdrawiam i Bayoo!!! *^*
(Głos w filmiku nie mój jak coś)

Ask Sansów i mnie :DOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz