Bu da hiçbir zaman biz olmasak da "bizim" hikayemiz...
3 yıl öncesiydi...
Öyle bi takılayım diyerek başlamıştı aslında..Sonra 11 ay boyunca taptım resmen çocuga..Karşılıksızdı tabi ki..Ama lanet olsun ki ben onu sevdiğimi söylemiştim ve onun sevgilisi vardı...
Beni istemiyordu...
Neyse.Zaman geçti ve ben ondan vazgeçtim...Başka biri girdi hayatıma...Çok şey yaşattı..Çok yıprattı..Severek çıktığım ilk kişiydi..Ehh zaman geçti ayrıldık,bundan da vazgecmek zorunda kaldım.Canımı çok yakmıştı..
Evet konumuza dönelim.
Bu çocuk bizim köydendi...Ben başka bir ilçede oturuyorum buraya sürekli gelirim.Geçtiğimiz yaz yine gelmiştim..Kuzenlerim vardı burda,bende büyük olmalarına rağmen iyi anlaşırız.
Bir akşam kapının önünde oturuyoruz.Kuzenlerimin kuzeni var aynı yaştayız beraber büyüdük sayılır..O geldi yanımıza..Adı Halit.Halit benim bahsettiğim çocuğun da arkadaşı..Çocuğun ismini vereyim artık;adı Murat...
Muradıma ererim inşallah bir gün :) "Bundan 1 sene önce Murat bana mesaj atmıştı.Çok şaşırmıştım heyecandan ölebilirdim ama o zaman başkası vardı diye tersleyip geçiştirdim.O da gururuna yediremedi heralde ben Halit falan dedi.."
İşte ben Halit'e üzerinden taa 1 sene geçmiş olayı o gün sordum..
"Hatırlamıyorum o olayı ama o zamanlar sana teklif etmeyi düşünüyordu." demez mi?
Dedi valla..
Aman Allah'ım dalga mı geçiyor bu çocuk benimle..
İnanamıyorum.Benim imkansızım bana teklif etcekti.Yok artık..Ve ben mal gibi onu tersledim mi?
Neyse ortam kalabalıktı diye o an pek konuşamadık eve gidince Halit mesaj attı bana.
"Sen bişeyler hissediyor musun ona karşı?"
Ahh deli mi bu çocuk..Söylediği andan beri kalbim yerinden çıkacak gibi atıyor.
"Ya ben ona zamanında tapıyordum.Söylediğin andan beri düşünüyorum da geçmiş zaman sonuçta olmaz yani" dedim.
O da "istersen bir konuşayım?"
"Ağzını ara bakalım ama çaktırma."
Klasik cümleler :)
Bu bölüm uzun ve karışık oldu ama ilk bölümden anca bu kadar özetleyebilirdim yaşadıklarımı...Kendi hikayemi anlatıyorum sonuçta :)