Kalbimin sesi.

22 0 0
                                    

Baya geç geldi ama idare edin artık...

Biz iyi bir çift olabilirdik :)

Yanımdaydı..Gözlerine bakabiliyor,gülüşünü görebiliyordum..Votka içicektin demi biz..Aman Allah'ım ben içmesem mi? Ya çarparsa..Yok ya nolcak sen de bi bardaktan..

"Al bakalım"

Ben düşünürken bardak önüme gelmişti bile..

Ortam karanlıktı..Bardağa ne kadar votka koyduğu belli olmuyordu..Ben telefonun ışığını tutmaya başladım..İlk "ne gerek var görüyoruz işte" gibisinden bir şeyler geveledi ağzında..Tabi ben de bıraktım...Tabi arkadaşlar hızlı davranınca 2. bardakları doldurma sırası gelmişti..Bu sefer de "ışık tutsana ya bir şey gözükmüyor" demez mi..O zaman anlamalıydım ne kadar dengesiz olduğunu..

Tabi ben bi bardakla çoktan "leyla" olmuştum...O günden sonra hep "leylayım" zaten..Kollarımı masaya koyup kapandım öylece..Sadece müziği dinliyordum...

Bu dünya ne sana ne de bana kalmaz

Sultan Süleyman'a kalmadı böyle

Hiç bir kitap yazmaz...

Bazen de onun sesini duyuyordum..Arada kafamı kaldırıp hiçbir şey yokmuş gibi davranıyordum..Bi seferinde kafamı kaldırdığım gibi gözlerim gözlerine kilitlendi..Ahh bana bakıyordu gülümseyerek..Sanki biraz da sersemliğime gülüyordu..Ben gözlerimi kaçırıp yine kafamı gömdüm kollarımın arasına..Bu sefer tek duyduğum kalp atışlarımdı..Çok hızlıydı..Daha yeni yeni sakinleşmeye başlamışken...

Ağustos gecesiydi ama soğuktu..

"Üşüdüm ben ya" dediğimde

"İnce gelirseniz.Dün de aynısını dediniz" dedi..

Kuzenlere baktım da onlarda ceket vardı bi ben kısa kolluydum..Aha bana dikkat etmiştii..Beni düşünmüştü..Ben bunları düşünürken kuzen

"Hadi bi arkaya gel benimle" diyince anladım soğuk mağlum...

Tabi ben nasıl kalkacağımı düşünüyorum..Ayaklarım tutmuyor gibi..Neyse bi şekilde gidip geldik..

Ben bardağımı bitirdim..

Ben zaten hiç yemek yemediğim için çabuk çarptı..Kuzenle konuşuyorduk yemek yemediğimi falan beyfendi bizi dinliyormuşş..

"Yemek yeseydin daha kötü olurdun" dedi..

Benimki de bira içiyordu bu arada..

"İçmek isteyen varsa alsın" dedi..

Ben de birayı daha çok severim

"Ben bi içsem" diyerek aldım şişeyi..

"Yapma böyle şeyler yemek de yemedim diyorsun"

Ben bu sırada 1-2 yudum içmiştim bile..Bıraktım şişeyi..Bak seen beni düşünüyor..Yerim yaa..Gitme zamanı gelmişti..Biz kalktık..Tabi ben tek başıma kalkınca bi sersemledim..Yürüdük biraz arkadan bi ses

"Seda'yı tutun düşer falan"

Ahh yine o..Ben arkamı döndüm bi gülümsemeyle "ben gayet iyiyim" havasındayım..Köşeyi döner dönmez "Tutsanıza beniii :) " diyerek mal mal her şeye gülmeye başlamıştım..Eve gittik bir şekilde..

Ben Bizi UnutmamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin