sehitim

76 27 11
                                    

Canım yanıyor be kardeşim bugün sen öleli tam 9ay oldu .koskaca 9ay senin yoklugunla 9ay ozleminle 9ay hasretinle 9ay be kardsm !Hani bana demistin eğer askerde ölürsem sakın ağlama şimdi bana söz wer aglamiyacagina demiştin bende sana söz verdim !aglamiyorum sen yetrki üzülme sen yeterki rahat uyu ben çok gururluyum şehit kardeşi olmayla kardsm abim babam annem ablam sen benim herşeyimsin herseyim! Seni unuttum sanma bakma benim böyle guldugume sen yokken hep bir tarafım eksik ,hep bir tarafım boss sen yoksun hayat boş ,sen yoksun , dünya boş ,sen yoksun işte yoksun ,yoksun be işte yoksun kırık dökük umutlarimla yaşıyorum işte ama sen olsan böyle olmazdı bana bağırdın "yeter lan su yüzüne bak böyle olunca çok cikin oluyorsun"derdin bende sana wururdum sende küsmüş gibi yapardin söz kardsm birdaha yapmam sen yetrki gel sımsıkı sarıl bana tüm dertlerim geçsin !Ama biliyorum gelmiycegini biliyorum artık yoksun !kabullendim artık bana kizmiyorsun demi mezarına gelmiyorum die kizma tamammi kardsm çünkü gelirsem agliyacahimi biliyorum.oldugunu duyduğumda fograflarimizi bana yazdığın mektupları okudum onlara birşey olcak die çok korkuyorum kardsm heleki kolyeni boynumdan çıkarmiyorum !O ben ölene kadar boynmda Kalacak !Sen sakın bana küsme tamam mı ?Sen üzülme die ağlamam ben sen yetrki rahat uyu kardsm SEHİTMİ OLDUN ASKER CENNET KOKTUDA HERYER sen şimdi ÖLDUNMU!Rahat uyu askerim rahat uyu KARDSMMMMMMMMM unutmam seni yeterki rahat uyu!!!!!!!!!!!

(Not :arkadaşlar yukarıdaki yazdığım herşey gerçek kardsm dedim insan şehit oldu ve şehit olali 9ay oldu onu unutmadım UNUTMİYCAMDA

Karışık Duygular ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin