Ráno když v Lindiném pokoji lítal komár, hned vyskočila z postele. Hned se oblékla a utíkala na snídani. Po snídani honem utíkala do pokoje, kde ještě spala její mladší sestra Sára. Když si Linda brala tašku do školy nechtěně zavadila o rámeček na zdi, který spadnul na zem. "Kam jdeš" zeptala se Sára. Ještě spi, odpověděla rychle Linda a seběhla schody.
Ze školy šla Linda rovnou domů se svou nejlepší kamarádkou Kamilou." Co budeš dělat odpoledne" zeptala se Kamila. Asi nic řekla jsem já. Kamila mě chce vzít na koupálko . Dobře řekla jsem a vběhla do domu. Ahoj, zakřičela jsem do kuchyně a letěla si vybrat plavky.
.......sakra, jaký si mám vzít. Po hodině vybíraní jsem se rozhodla pro bílo modrý plavky za krk. Ještě si musím udělat culík a trochu se namalovat. Hotovo, hodila jsem si do vlasů sluneční brýle. Kamila už na mě čekala před domem. Ahoj řekla jsem a šly jsme ke koupališti. Tam bylo lidí...jen jsem to uviděla a chtěla se otočit, ale najednou jsem ucítila něčí ruce na rameni. " kampak krásko?" slyšela jsem. A zahlédla už jenom hnědé vlasy, které mizeli ve vodě. Rozdělaly jsme si deku a hupsly do vody.
.. bylo to skvělý, ale chvilkama jsem pociťovala, že se mě někdo snaží rozvázat plavky. Nech toho! otočila jsem se. Promiň, řekl a potopil se. Potopila jsem se za ním. A kdo to nebyl...hnědá hlava. Byla jsem potopená a koukala mu do očí. Nedokázala jsem přestat, až mě odtrhnul divný křik " Linduše ,dělěj" Vynořila jsem se ven a zahlídla Kamilu jak stojí na okraji bazénu. Už jdu řekla jsem a vytáhla se ven z bazénu. Mezitím co Kamila jedla hranolky, já ležela na lavičce a kousala do jablka. Můžu tě na něco pozvat? a uviděla jsem jak mě nastavuje ruku. Sundala jsem si brejle a koukla na něj. Tak jo, řekla jsem. Asi bych se měl představit, řekl. Já jsem Lukas, než jsem stačila vyslovit své jméno řekl, a ty Linda, já vím., pochopil jsem to v tom bazénu. Bylo mě trapně. Vzala si džus a odešla. Poooočkej... uslyšela jsem a otočila se. Strčil mě něco do ruky....
CZYTASZ
ANO NEBO NE?
RomanceLinda je dívka, kterou rozhodně jentak nic nezastaví. Má mladší sestru a skvělou rodinu. Trápí jí láska. Jak se Linda postaví všem překážkám....?