...přijížděli jsme domů. Vystoupila jsem z auta a odemkla dveře. Sundala si tenisky a hodila je do botníku. " jaký bylo kino?" křičela za mnou mamka, mezitím co jsem vybíhala schody. "Dobrý" zakřičela jsem a konečně doběhla do pokoje. Lehla si do postele a nasávala krásnou vůni bundy, kterou jsem zapoměla vrátit Lukymu. Pak jsem bundu pověsila v pokoji na věšák a šla se umýt. V koupelně jsem si to užívala jako blázen. Zpívala jsem do sprchy která na mě chrlila vodu, a tancovala ve sprše. Došla jsem do pokoje a otevřela notebook.
LUK:(nyní aktivní) rozklikla jsem jeho profil, chtěla jsem mu napsat, ale nenašla jsem odvahu a tak jsem notebook zaklapla. Celou noc jsem nad tím přemýšlela. Nemohla jsem spát. Ráno jsem vstala brzy a šla do školy. Po cestě jsem se toulala jak jen to šlo. Sedla si v parku na lavičku a opřela si hlavu o kolena, po tváři mě stékaly slzy....byla jsem zamilovaná! Došla jsem do školy. Hodila tašku k lavici. "Čau" řekla Kamča, ale já nereagovala. "Ty jsi zase příjemná" řekla Kamča. Po škole jsem šla domů přes park, kolem mého oblíbeného místa. Stál tam Lukas. Nemohla jsem uvěřit vlastním očím. "Ahoj" řekl a já se k němu pomalu přiblížila. " víš já..." chytil mě za rameno. .." jsem zamilovanej" vypadlo z něho. "Aha řekla jsem já", "no ale do tebe"
....Cože? řekla jsem udiveně.
....A pak se to stalo, má první pusa v životě. Byl to nádherný pocit. Luk mě doprovodil domů."děkuju" řekla jsem. a zašla do domu.
CZYTASZ
ANO NEBO NE?
RomanceLinda je dívka, kterou rozhodně jentak nic nezastaví. Má mladší sestru a skvělou rodinu. Trápí jí láska. Jak se Linda postaví všem překážkám....?