Aylardır kendimi kapattığım oda'da bok gibi bir güne gözlerimi açtım. her sabah ilk yaptığım şey sigarayı elime almak oluyor ve bugünde şaşmadı, sigarayı yaktım tam içime çekerken öksürükten boğulmaya başladım ama genede bırakmadım içmeye devam ettim sonra kalktım kendime bir kahve yapıp oda'ya geçtim. Her zaman ki gibi annem bu sabahta gelip beni bu çöplükten çıkarmaya çalışıyordu;
-Kızım şu haline bak , kalk hadi lütfen aylardır burdan çıkmıyorsun geceleri sürekli öksürüyorsun bari arada şu camı aç havalandır.
-Anne iyiyim ben.
-Anneannen hasta ona bakmak için 1-2 ay İstanbul'a gidicem tek kalabilir misin?
-Sorun değil , sen git.
Annem odamdan çıktı, perdenin ucundan ışık sızıyordu kalktım perdeyi araladım uzun zamandır dışarıya bile bakmıyordum. apartmandan bir çocuk çıktı tanımadığım için önemsemedim fazla, kapattım perdeyi yatağıma geçtim. Akşam olmuştu annem yola çıkmaya hazırlanıyordu sesleri geliyordu ''biz gidiyoruz'' diye seslendi çıktım kapıya onları yolculadım mutfağa gidip dolaptan bira alıp salona geçtim yayıldım açtım televizyonu elimi uzatıp tam sigarayı alırken yukardan sesler gelmeye başladı baya birbirlerine bağırıyorlar sanırım sevgililer ama kadın baya cırlıyor bende en son dayanamadım çıktım yukarı kapayı çaldım , bugün pencereden bakarken gördüğüm çocuk çıktı karşıma.
-Pardon ama aşağıda yaşayan insanlar var biraz saygı he ne dersiniz?
çocuk göz ucuyla içeriye baktı sonra bana döndü;
-Gerçekten kusura bakma. dedi
içerden kadın tekrar cırladı 'kim o?!'
çocuk kızgın ses tonuyla ;
- Sayende insanlara rezil olduk çık git artık hayatımdan! diye bağırarak karşılık verdi.
Bende onları salak salak durmuş hala dinliyordum ki bir hışımla içerinden bu kadın fırladı
-Gitmemi istiyorsun öyle mi! bu orospu yüzünden mi?
benim sinirden gözüm döndü birden kadının omzuna vurarak 'ne diyorsun lan sen kendine gel seni boğarım' dedim.
Çocuk bizi sakinleştirmeye çalışıyordu.
tabi biz o arada kadınla birbirimize hakaretler ediyorduk birden beni ittirdi yere düştüm dizlerim kanamaya başladı kendi kendime ben ne yapıyorum burda diyerek yerden kaldım aşağıya iniyordum aniden biri kolumu tuttu döndüm çocuk ağlamaklı bir ses tonuyla ;
-Çok özür dilerim, lütfen affet bende kurtulmaya çalışıyorum ama gitmiyor bir türlü benim içimide senin dizlerin gibi yıprattı. dedi tam ağzımı açıp cevap verecektim eğildi eliyle kanları silmeye çalıştı, merdivenden bir adım aşağıya indim.
-Sorun değil, ben önemsizim ama bence bu kadından bir an önce kurtul resmen çatlak. diyerek gülümsedim ve eve girdim biraz daha televizyon izlemek için girdim salona ama yukardan hala sesler geliyordu en son şiddetli bir şekilde kapının çarptığını duydum ya çocuk evden kaçtı ya da kadın bu sefer gitmişti. Sesler kesildiği için sevinip uzandım koltuğa tam uykuya dalacaktım kapı çaldı kim bu saatte diye içimden söverek kapıya doğru yönelmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖP OMUZLARIMDAN
Romance''Bir kadını omuzlarından öpmek en güzel sevgi biçimidir sevgilim, ben omuzlarımda 18 yıldır çok şey biriktirdim artık taşıyamıyorum öp yaşanmışlıklarımı al acılarımı.''