-Este primul meci din campionat. Trebuie să îl câștigăm pentru a avea un moral bun. Duceți-vă să vă antrenați! În 25 de minute începe meciul.
Antrenorul se duse sa facă lista cu jucătorii care vor juca. Sasha nu se afla pe acea lista. Nici măcar pe banca de rezerve. Antrenorul se duse și se puse pe banca și se uita cum se antrenează jucătorii echipei lui. A asteptat 23 de minute și a observat ca Sasha nu ratase nici o aruncare. Avea un procentaj de 100% la aruncările libere.
Antrenorul se duse să anuleze lista cu jucători și îl puse pe Sasha în primul 5.
Sasha juca incredibil pana în meciul finalei. Adversari văzură ca Sasha joaca foarte bine asa ca deja din primul sfert îl accidentara. Jucătorul ieși din teren șchiopătând. Echipa era foarte demoralizata de acest incident. Sasha se duse pe banca și aștepta acolo finalul meciului. Mai erau 7 secunde și adversarii îi conduceau cu 3 puncte. Antrenorul lui Sasha ceruse time-out. Sasha spuse:
-Vreau sa ma băgați în teren. Oricum sunt șanse mici sa mai câștigăm.
-Ești sigur ceea ce faci? spuse antrenorul.
-Da!!!
Antrenorul striga la masa arbitrilor:
-Scimbareeeeeee!!!!!!!
Mai erau doar 7 secunde. Sasha primi mingea și începu calm sa dribleze. Vazu ca mai sunt 2 secunde și arunca de la 3 puncte. Înscrise și apărătorul îl faultase. Era egalitate și Sasha mai avea o aruncare libera. Mai erau doar 0.2 secunde. Dacă înscria titlul era al lor. Aștepta și se gândește cum ar fi sa rateze? Ar fi o catastrofa. Se gândi la idolul lui Michael Jordan și arunca. Înscrise!!! Toți l-au luat pe brate pe Sasha și l-au aruncat în aer!
-Trei urale pentru Sasha!
-Hip-Hip-Uraaaa! Hip-Hip-Uraaaa! Hip-Hip-Uraaaa!
Era un moment de necrezut pentru Sasha. Nu putea sa creadă. Au câștigat campionatul!!! Toți îl lăsară pe Sasha sa ridice trofeul! Peste 5 minute la premiere, arbitrul de masa spuse:
-Și omul campionatului este......
CITEȘTI
Povestea micului baschetbalist
Non-FictionEste vorba despre un copil cu mai multe probleme cum ar fi dislexia.Este greu sa faca cea ce ii place deoarece nu este lăsat de părinți din cauza notelor obținute la școală.