4. kapitola - Překvapení

48 0 0
                                    

,,Pomocte mi plz!" Křikl Justin a běžel ke kabině kamionu. Z okna na něj shlédl postarší vousatý muž. 
,,Chlapče, co se ti to stalo?" Zeptal se ho starostlivě.
,,Já nevím, potřebuju do nemocnice!" Justin byl hysterický.
,,Tak si rychle nasedni!" Vyzval ho řidič kamionu a otevřel mu dveře u spolujezdce. Justin sice  kulhal, ale do kabiny naskočil jako laňka. Jakmile seděl na sedadle a připoutal se, řidič rozjel svůj vůz.
,,Kde ses tak zřídil?" Optal se kamioňák.
,,Já..já nevím." Odvětil Justin.
,,No já tě odvezu do nemocnice, jak se jmenuješ?"
,,No, já,.. nevím. Probral jsem se v lese a vedle mě bylo nějaký hořící auto." Vylíčil drastický příběh Justin.
,,Aha, tak to jsi měl asi autonehodu. Já jsem Jake, ale říkej mi Jakeu." Usoudil Jake.
,,Ahá. Tak to je možný." Justin se pousmál, Jake mu úsměv oplatil.
Po chvíli Jake s kamiónem zajel ke krajnici. Justin se zmateně zeptal; ,,Proč jsi zastavil?" 
Jake vypnul motor a začal se svíjet na sedadle. Lapal po dechu.
,,Co se děje?" Začal hysterčit Justin. Jeho výraz se změnil na zděšený.
,,Astma! Potřebuju inhalátor! Podej mi ho, mám ho vzadu v tašce na posteli! Dělej!" Lapal po dechu Jake. Justin se okamžitě zvednul a sehnul se k posteli situované v zadní části kamionu.
Jak se Justin sehnul, Jake k němu v mžiku přiskočil, sundal mu kalhoty a shodil ho na postel.  Justin začal křičet a házet sebou. Jake si ho však rychle spacifikoval .
,,Když se budeš bránit, bude to ještě horší!"

Hříšné pouto - Justin Bieber FFKde žijí příběhy. Začni objevovat