1.kapitola - Konzert

116 1 4
                                    

,,Děkuji vám za úžasnej konzert! Byly jste skvělý, miluju vás!" Zakřičel Justin do davu a za hlasitého jásotu svých fanynek a fanoušků odešel z pódia do zákulisí. Tam už na něj čekal jeho  manažer.
,,Jéžiš, to byl zas podělanej koncert! V půlce písničky se seknul playback a já to musel dozpívat sám! Jak jsem si měl ten text kurva pamatovat!" Rozohnil se Justin.
,,No moje vina to není, tak se uklidni! To si nedokážeš zapamatovat ani pár textů svých vlastních písniček?" Okřikl ho manažer jménem Skůtr Braun. Skůtr je jeho manažerem už pekelně dlouhou dobu. Stali se z nich dobří přátelé.
,,Ty vůbec nebereš ohled na délku tohohle turné! Jsem vyčerpaný! Ty vůbec nedokážeš ocenit mojí snahu dozpívat polovinu koncertu bez playbacku! Tos měl na starosti ty, takže je to tvoje vina!"
,,Buď rád že ti za tohle krákání vůbec někdo platí, ty blbečku!" Tohle byla poslední kapka. To už Justin nevydržel.
,,Tak si naser!" Dodal a se zraněným egem odkráčel z backstage ven na parkoviště. Zde už stál jeho luxusní vůz, který vyčníval z řad prachobyčejných aut. Byl to podzimně červený čtyrválcový Fiat Multipla. Justin na něj byl náležitě hrdý.
Justin si cestou k autu vytáhl klíčky a telefon, jímž vytočil číslo své přítelkyně. Musel si však dát pozor, aby ho někde nesledoval nějaký paparazzi.
,,Natali? Jsi doma?" Řekl Justin do telefonu, ještě než usedl za volant. Na chvíli se odmlčel.
,,Můžu u tebe být za 45minut, tedy okolo 01:00. Těším se na tebe lásko!" Pravil po chvilce ticha. Natali byla jeho tajná přítelkyně. Né tedy úplně tajná, ale aspoň veřejnost o ní nevěděla. A to bylo důležité.
Justin nastartoval a potichu vyjel z parkoviště na silnici, která vedla z města. Žádná z fanynek si odjíždějícího Biebera v Multiple nevšimla. Justin byl stále naštvaný. Měl už neschopnosti svého manažera pokrk. Nejradši by ho vyměnil. Ale raději s tak radikálním rozhodnutím počká do zítra, až se vyspí u Natali.
Natali bydlela za městem a tak byl Justin nucen po 5 kilometrech sjet z hlavní silnice na lesní cestu. Nebyla moc dobře udržovaná, ale byla to nejrychlejší cesta, kterou se k ní mohl dostat. V lese byla mlha, tak na cestu Justin špatně viděl. Už se těšil, až z téhle cesty vypadne a usne v Nataliném náručí.

Hříšné pouto - Justin Bieber FFKde žijí příběhy. Začni objevovat