#1( HERŞEYİ YENİ ÖĞRENİYORUM)

30 2 0
                                    

Çok sıkıcı bir okul günü sonrası eve gidiyordum. Evim okula yakındı bu yüzden yürümeyi tercih ediyordum. Şuan da yürüyordum ama bir gariplik vardı. Kendimi izleniyor gibi hissediyordum. Arkama baktığımda iki tane kapşonlu genç bana doğru bakarak yürüyorlardı. Aniden döndüğüm için biriyle göz göze geldik. Gözleri çok güzeldi. Emin değildim ama beni takip ediyorlarmış gibi gelmişti.

Emin olmak için sağdaki ara sokağa girdim. Biraz yürüyüp tekrar arkama baktığımda hâlâ arkamdalardı. Hızını artırıp bu sefer sola döndüm ve onlarda geldiler. Aman Tanrım korkuyordum. Koşmaya başladım. Sağa döndüm, sonra sola döndüm ama hâlâ arkamdalardı. Bu sefer binalar arasındaki küçük boşluğa girdim ve onları izlemeye başladım.

Etraflarına bakıyorlardı. Diğerine göre daha uzun boylu , daha yapılır ve göz göze geldiğimizi düşündüğüm kişi konuşmaya başladı.

" Lanet olsun Jack senin yavaşlığın yüzünden kızı kaybettik." Bunlarda kimdi böyle ve neden beni arıyorlardı. Adı Jack olan konuştu bu sefer " Asıl senin dikkatsizliğin yüzünden kız onu takip ettiğimizi anladı." Diğeri bu sefer hızlı bir şekilde nefesini verdi ve" Neyse boşver ,tekrar geliriz."

Onlar gittiğinde olduğum yerden çıktım . Eve doğru hızlı adımlarla yürümeye başladım. Tam sağ tarafta ki ara sokağa döndüğüm an onu gördüm. O güzel mavi gözleriyle bana bakıyordu. Arkamı döndüm daha adımımı atmadan diğerini gördüm. Karşımda bana küçümser bir şekilde bakıyordu.

" Benden ne istiyorsunuz?" sesimi yükseltmiştim. " Ahh senden ne isteyebiliriz ki." biraz yaklaştı ve işaret parmağıyla göğsüme dokundu" Sadece babanla annene seni artık okula getirmeleri gerektiğini söylemeni isteyecektik." alaycı bir şekilde gülümsedi.

"Benim zaten bir okulum var ve siz kimsiniz? Babamla annemi nerden tanıyorsunuz?" sesimin titremesine engel olmaya çalışarak konuştum. " Hayır " dedi ve devam etti " Öyle insanların gittiği okul değil. Bizim kim olduğumuzu ve onları nerden tanıdığımızı onlara sor." dedikten sonra arkalarını dönüp gitmeye başladılar.

Onlar gittikten sonra nasıl bir yerde olduğuma yeni dikkat ettim. Boyaları dökülmüş eski apartmanlar vardı. Sanki terkedilmiş evlerdi. Daha fazla bakmadan eve doğru koşmaya başladım. On dakika sonra evdeydim. Annem kapının orada beni bekliyordu.

Birazdan onlara herşeyi soracaktım Neler olduğunu öğrenmek istiyordum.

" Anna nerede kaldın? Başına birşey geldi sandık." sinirlenmekten çok endiselenmis gibiydi. Birşey söylemeden salona geçtim , babamda oradaydı.

"Anne ben neyim? İnsan değil miyim?" ikisinin de gözlerinde şaşkınlık vardı.

" Bu da nereden çıktı yavrum , tabi ki de insansın ."

" Hayır anne insan değilim, ben neyim?" sinirlenmiştim. Bana yalan söylüyorlardı.

" Bunu nereden öğrendin?" dedi sert şekilde babam. " Nereden öğrendiğim önemli değil. Bana ne olduğumu söyler misiniz. Ha bu arada bir tane okul varmış , oraya gitmem gerekiyormuş." dedim. Kim söyledi der gibi bakıyorlardı. Bende olanları anlattım.

" Şimdi söyleyin. Ben-neyim?"

Babam ilk önce biraz düşündü ve sonra " Sen vampir ve cadı melezisin. Annen cadı ben ise vampirim." Dedikleri karşısında güldüm. " O zaman neden hiç kan içmiyorum?"

" Çünkü daha hiç kanın tadına bakmadın"

" Peki bu okul ne okulu ve beni neden göndermek istemiyorsunuz?" babam cevapladı.

" Bu okulda senin gibi vampir , kurtadam ve cadılar eğitim görüyor. Ve sen bir melez olduğun için sana zarar vermek isteyebilirler. Annenle benim evliliğimize doğacak çocuğun melez olma ihtimaliyle karşı çıkıyorlardı. Bizde o okulda okumuştuk. Sanırım seni de artık oraya gönderecez."

"Peki ne zaman gidiyoruz baba."

" Pazartesi gidecez. Onun için hazırlanın." Bugün cumaydı. Daha üç gün vardı. Okulu çok merak ediyorum. Acaba nasıl? Güzel gözlü orada mı? Onun türü ne? Bunları düşünürken üç gün nasıl geçecekti acaba.

****

Yazar Notu

Çok mu saçmaladım. İlk yazışım. Ama inş ileri ki bölümler daha güzel olacak.

Vampir ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin