#2(İLK GÜN)

21 2 2
                                    

"Peki ne zaman gidiyoruz baba."

" Pazartesi gidecez. Onun için hazırlanın."  Bugün cumaydı. Daha üç gün vardı. Okulu çok merak ediyorum. Acaba nasıl? Güzel gözlü orada mı? Onun türü ne? Bunları düşünürken üç gün nasıl geçecekti acaba.

****

Sonunda okula ulaşmıştık. İki saatlik bir yolculuk sonrası sonunda gelmiştik.

Okuldan babamla beraber girdik. Babamla beraber müdürün yanına gittik. Babam kayıt yaptırmak istediğimizi söyledi.Müdür türümü sordu" Vampir" dedi " O bir vampir"

"Tamam o zaman yeni sınıfın 10/B . Orada vampirler var. Eşyalarını burada bırak yurttaki odana goturulur." Müdürün  yanından çıkınca " Baba neden melez olduğumu söylemedin?"

"Çünkü güçlü olduğun için sana zarar vermek isteyebilirler."

" Kim bana zarar vermek ister ki?"

" Büyü yapabilenler nadirdir bu yüzden büyü yapanları sevmezler. Sen de büyü yaptığın için düşmanların olabilir. Kimseye melez olduğunu söyleme bunun için."

"Tamam baba. Baba ben kendim sınıfımı bulabilirim. Sen gidebilirsin."

" Peki o zaman , benim de isim vardı gitmem lazım. Görüsrüz prenses."

Babama sarıldım " Görüsrüz baba." Babam gidince sınıfımı aramaya karar verdim. İleride bir sınıfın önünde Jack i gordum ve tabi ki de yanında güzel gözlü de vardı.

Yanlarına gidip sınıfımı nerede bulabileceğimi sorayim dedim.

" Merhaba Jack. Acaba 10/B nerede biliyor musun?"

" Hah. Geldin demek. Adımı nereden biliyorsun?"

"Siz konuşurken duymuştum."

"Başkalarının ne konuştuğunu dinlemek iyi birşey değil biliyorsun değil mi?" bende imalı imalı cevap verdim.

"Başkalarını takip etmek de iyi birşey değil biliyorsun değil mi."

" Ahh her neyse. Sınıfın hemen yandaki taraf. Şimdi bizi rahatsız etme ve git."

"Teşekkür ederim."

Giderken güzel gözlü" Kendine dikkat et başkalarına yem olmayasın. Hahaha." Gozumu devirdim ve sinifima girdim. Sınıfta on kişi felan vardı. Bir erkek elini uzattı ve " Yeni gelen sen olmalısın. Hoşgeldin. Ben Cem."

" Bende Anna. Tanıdığıma memnun oldum."

****
Yazar Notu

Devam edecek...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 16, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Vampir ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin