Hazzamen : Jen nešil..
LittleLou : Holka? To nemyslíš vážně!! Je fajn si ze mě dělat prdel? Jo?!
Hazzamen : Hele Lou
LittleLou : Neřikej mi Lou ty parchante! Nech mě bejt
Hazzamen : Louisi prosím! Nech mě to napsat!
*zpráva se nepodařila odeslat*
Hazzamen : Nee odblokuj si mě!
*zpráva se nepodařila odeslat*
Hazzamen : Fajn jak chceš, řekl sis o to
×××
Louis POVJak mohl? Vždyť mi dal pusu! To je jedno. Stejně ho nemám rád. Debil. Když mi to tak nevadí, tak proč sedím sám v lavici o přestávce zakoukanej do sešitu? Proč mi to neřekl hned?! Harry Lamač Srdcí Styles!
Když jsem se trochu uklidnil, tak jsem si všimnul zmačkané plechovky od Coly v ruce. Jdu to vyhodit a zapomenu na něj. Hajzl. Hajzl. Hajzl!
Když jsem se otáčel od koše zpět k lavici tak mě zastavily dvě silné ruce.
"Taky si nenecháš nic vysvětlit, co? " řekl chraplavý hlas.
"Nech mě! A co děláš u mě ve třídě? " začal jsem ječet přes celou třídu, čímž jsme si vysloužili pozornost každého žáka.
Místo toho aby něco řekl, či snad začal křičet, mě políbil. Bože ty sladké rty. Počkat.. On mě políbil v mojí třídě, přede všemi??
Rychle jsem se odpojil a jen na něj vyděšeně koukal.
"Co blbneš? " zašeptal a mě tváře nabraly sytě rudý odstín. "Máš holku" řekl jsem naštvaným hlasem.
"Jen zkouška žárlivosti,puso." mrkl na mě a přitáhl si mě blíž. Jestli se předtím někdo nedíval, teď jsme představení pro celou mou třídu.
"Nesnášim tě! " zakřičel jsem a políbil ho.
______________________________________
Tadá 😁 Nádhera ne? Ještě jsem přemýšlela o tom, že bude mít Lou lepru ale.. Kacaab15😂😂 nakonec ne.Děkuju všem, co to čtou 💋💋
~Carly~