=4.bölüm=

711 55 29
                                    

Sabah uyandığımda baekhyun hala uyuyordu bende kahvaltı  hazırladım. Baekhyun'u beklemeden yemeye başladım yaklaşık 10 dk sonra  baekhyun geldi. 

-günaydın (ben)

+sanada günaydın(baekhyun)

O da yemeye başladı . Ara sıra göz göze geliyorduk sonra hemen ikimizden biri gözlerini  kaçırıyordu.

+bugün alışverişe gidicem. (Ben)

- hazırlan ben bırakırım seni (baekhyun)

-tamam(ben)

Odama  gittim. Etek ve gömlek  giydim. Biraz kısa oldu ama olsun. Salona gittim . Baekhyun  masayı toplamış hatta üstünü bile giyinmiş .

-onlar çok kısa değilmi??(baek)

+Sanane(ben)

-ne demek sanane ben senin kocanım.

-biz zorla evlendirildik. Ve sen benim zoraki kocamsın.

-ZORAKİ DE OLSA BEN SENİN KOCANIM!!!  ŞİMDİ GİT VE ÜSTÜNÜ DEĞİŞTİR! arabada bekliyorum!!!!!

Fazla bağırmıştı korktuğum  için odama çıktım . Gömleğimi  değiştirmedim sadece pantalon  giydim. Kapıyı kilitleyip arabaya bindim.  Hala biraz sinirliydi. Alışveriş merkezinin önüne geldiğimizde ;

+birşey olursa ararsın. 

-tamam

Arabadan indim. Alışveriş merkezi ne girdim....

####Baekhyun anlatıyor####

Eun ji arabadan  indikten  sonra bende indim.  Onu takip edecektim .

––––––1saat sonra––––––

Eun ji hala mağazalara girip duruyordu. Sonra bir kafeye oturdu. 15 dk sonra yanına bir erkek geldi. Eun ji adama sarıldı..... Yarım saattir gülerek konuşıyorlardı  benim yanımda  tebbessüm bile etmeyen  kız şimdi kahkaha atıyordu.  O da diğer sürtükler gibiydi. O öyle  değil demiştim ama sadece kendimi avutmuşum. Eve gittim....

#####Eun ji anlatıyor######

Kafe den çıktıktan sonra eve gittim.  Baekhyun  eve gelmişti. Koltukta oturuyordu. 

-eğlendinmi???

+hıı

-adamla diyorum  eğlendinmi

+ne diyosun baekhyun

-kafede beraber oturup. Kahkaha attığın adamla diyorum eğlendinmi!!!......
seni o sürtüklerden ayırmıştım. Ama senin de onlardan bir farkın  yokmuş.  Evli olduğun halde benim haberim olmadan, ve en önemlisi benim tanımadığım adamlarla görüşmek.

+SEN NE DEDİĞİNİ  FARKINDAMISIN O BENİM ÇOCUKLUK ARKADIŞIM. AMA SEN O KADAR APTALSIN Kİ HİÇBİRŞEY BİLMEDEN İNSANLARI SUÇLUYOSUN. ONUNLA SENİN VE BENİM HAKKIMDA, İLERİDE GERÇEKTEN İYİ BİR  AİLE OLABİLİRMİYİZ DİYE  KONUŞMUŞTUM....ama sen hiçbir şekilde sevgi haketmiyosun.

Bağımaktan boğazım acımıştı.evden çıktım ve koşmaya başladım .  Ağlayarak koşuyordum.nereye gittiğimi bilmeden..   Baekhyun arkamdan geliyordu. Ağladığım için  etraf bulanıklaşmıştı....... Birden bacaklarımda acı hissettim. Sonra bütün vücudumda. Canım çok acıyodu en son duyduğum şey ise baekhyun'un bağırmasıydı...

Arkadaşlar okul yüzünden  yeni bölüm yazamıyorum özür dilerim

Ve okuyan ve oy veren herkese çok teşekkür ederim. 😍😘😝💝💝💝

Zoraki EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin