Happy or Sad?

8 4 0
                                    

Σημερα ειμαι πολυ ανησυχη. Δεν ξερω γιατι αλλα μαλλον θα ειναι παραισθησεις μου. Λεω να παω για καμια βολτα να χαλαρωσω.

( παω βολτα και γυριζω πισω )
Τωρα θυμηθηκα οτι αυριο θα τραγουδησω και πρεπει να μαθω το τραγουδι μου. Αυτο το τραγουδι που μου εσωσαν ειναι λιγο δυσκολο, μαλλον για αυτο θα φοβαμαι μην χασω. Α και επισης δεν σας ειπα οτι αυριο ειναι και τα battles. Για αυτο πρεπει να τραγουδησω καλυτερα απο ποτε!

Την αλλη μερα:
Σημερα ειναι τα battles ομως δεν ξερω να λογια του τραγουδιου πολυ καλα😓😥. Θα τα ξανακανω αλλη μια προβα για να ειμαι σιγουρη.

On stage:
Δεν θα πιστεψε τι εγινε. ΞΕΧΑΣΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ😱😭. Εγινα ρεζιλι μπροστα σε τοσο κοσμο. Ακομα δεν το πιστευω. Φυσικα δεν ακουσα και καλα λογια απο τους κριτες γιατι οσο και να πεις μονο το μισο ρεφρεν θυμομουν. Σιγουρα εγω θα φυγω σημερα, ειμαι πολυ σιγουρη.

Μετα απο λιγο:
Εγω το ηξερα οτι θα εφευγα αλλα το παραξενο ειναι οτι δεν εφυγα μονο εγω, εφυγαν και τα αλλα 4 κοριτσια ( ξερετε οι καινουριες φιλες μου ).

Τελος παντων, αφου αποχωρισαμε αποφασισαμε να κανουμε αυτο που ειχαμε συζητησει. Θα κανουμε την δικια μας girl band😄. Ειμαι τοοοοοσο χαρουμενη.

Ηi! Τι κανετε? Ελπιζω καλα.
Το ξερω οτι τωρα γραφω πιο μικρα παρτ αλλα δεν εχω πολυ χρονο.
Αν αρεσε αφηστε ενα αστερακι. Ευχαριστω❤
Α και με την ευκαρια εχθες ηταν η μερα του αγιου Βαλεντινου. Χρονια πολλα σε αλλες τις ερωτευμενες και τους ερωτρυμενους💓💕❤

Dream it and do it🎤Where stories live. Discover now