Σήμερα είναι η μέρα του live. Είμαι παρα πολυ χαρούμενη και θελω να βγω να το φωνάξω παντού.😁
Ξύπνησα το πρωι με πολυ χαρά και ανυπομονησία να παει η ώρα 9:00 μμ. Ακόμη δεν το πίστευα πως το βράδυ θα τραγουδούσα μπροστά σε τόσο κόσμο.
Ντύθηκα, βάφτηκα και πήγα μια βόλτα.
(περάσαν περίπου 3 ωρες)
Πήγε μεσημέρι και έπρεπε κατι να φαω, για αυτο πήγα σε μια ταβέρνα εκεί κοντα. Είχε ωραίο φαγητό. Παράγγειλα σούπα με λαχανικά, την οποια ειχα ακούσει κάποιοι να λένε οτι σε αυτη την ταβέρνα την κάνουν πολυ νόστιμη🍜.Έφαγα, ήπια και γύρισα σπίτι μου. Οι ωρες περνούσαν και σιγα σιγα άρχιζε να νυχτώνει🌒. Όταν πήγε 7:00 άρχιζα να ετοιμάζομαι γιατι σε μιση ώρα έπρεπε να φύγω για το studio.
Ετοιμάστηκα και έφυγα με το αυτοκίνητό μου. Μόλις έφτασα πήγα να γνωρίσω τους κριτές. Ήταν πολυ καλοί και μου γνώρισαν καινούρια άτομα.
Είρθε η ώρα να τραγουδήσω, είχα πολυ άγχος και υπερέντασηγιατί ήμουν η πρώτη.
( Μόλις τελείωσα )
Οι κριτές μου είπαν οτι έχω παρα πολυ ωραία φωνή και οτι περνάω στην επόμενη φάση του παιχνιδιού😄😄😄. Εγω φυσικά και χάρηκα παρα πολυ.Μετα, οταν ημουν στο backstage γνώρισα άλλα 4 κορίτσια τα οποία είχαν εξίσου καταπληκτικές φωνές. Γίναμε φίλες και ανταλάξαμε κινητά.
Γεια σας και πάλι readers.
Τι κάνετε? Ελπίζω καλα.
Σας άρεσε? Ποια λετε να ειναι αυτα τα 4 καινούρια κορίτσια? Τι θα γίνει?
Θα τα μάθουμε ολα στο επόμενο κεφάλαιο. Αντίο!!!
ESTÁS LEYENDO
Dream it and do it🎤
Historia CortaΤι γίνεται όταν ένα κορίτσι προσπαθεί να κάνει το όνειρο του πραγματικότητα? Διαβάστε το βιβλίο μου για να μάθετε τι θα γίνει. -Don't copy the story.