Ivy már megint megcsinálta. Megint rávett egy abszolút marhaságra, amit ritkán teszek nem önszántamból, és ezt most megint - hmmm kb századjára? - Ivy kedvéért teszem meg. Elkísérem a gólya táborába. Miért is vagyok ilyen hülye?
- Elmondanád nekem, hogy ma hányszor verjem bele a fejemet a falba, életem legnagyobb hülyeségének elkövetéséért? - kérdeztem barátnőmet a busz ablakából kinézve.
- Ó, Summer, valld be, hogy élvezed züllött életed 180 fokban való átfordulását a rendes kerékvágásba a legjobb barátnőd mellett.
- Khm, a legjobb barátnőm mellett, aki csak azért akarta, hogy vele tartsak a gólya táborba mert félt egyedül követni a fiút, akibe évek óta titokban szerelmes.
- Kussolj már Sum. - vágott oldalba. - Nem látod, hol ül? - Azzal tekintetével a velünk párhuzamosan lévő ülésre mutatott. Figyelmemet nem a füllhalgatóval a fülében szundító Troy keltette fel (Ivy titkos szerelme) hanem a rohadtul idegesítő tekintetű, barna gomb szemekkel és rövid, enyhén kopasz frizurával rendelkező macsó. Mégis mit képzel, hogy engem stíröl? Egyáltalán mit stíröl?
- Francba. - kaptam észbe azzal felhúztam a dekoltázsomat egyáltalán nem takaró topomat amíg csak tudtam. - Mi van, talán még sose láttál női melleket?
Elmosolyodott. Vajon minden lány bedől ennek a szemtelen mosolynak? Ennek a rohadék tekintetnek. ÉN NEM!
- Csak női melleket láttam eddig, de kíváncsi voltam egy kislány cicijére is. - azzal feltette a fejhallgatóját és lejjebb csúszva az ülésen becsukta a szemét.
- Kretén. - nyújtottam felé minkét középső ujjam.
- Nem látja. - mormogta Ivy.
- Ahogy Troy sem hallja egy szavunkat se, szóval kár a gőzért. De majd megmutatom macsókámnak, hogy milyen is a cicikkel rendelkező kislány. - azzal én is bömböltetni kezdtem a SUM41-t az iPodomon.
Jól kezdődik ez az utazás is.
Az egész dologban az a legjobb, hogy a motoromat is elhozhattam. A jó öreg Harley. Még apámtól kaptam a tizenhatodik szülinapomra. Azóta a száguldás a szenvedélyem. Még tegnap elintéztem, hogy elszállítsák az én monstrumomat eme tóparti táborozásra szánt telekre. Szerencsémre két ház is van, ami azt jelenti, hogy Mr. Macsó külön házban fog a női melleiről álmodozni. Ergo, Ivy is külön lesz választva Troytól és a többi hímtől. Hurrá.
- Jössz egy felderítő útra Harleyval? - kérdeztem Ivyt.
- Kaja idő. Aztán valami ismerkedős izé lesz, neked is kellene jönnöd.
- Pfff. Szarok rá, Ivy. Mióta érdekelt engem az ismerkedés?! - Addig amíg Scott nem cseszett ki velem. - Megyek és eszek valahol. Csak találni a közelben egy várost, ahol legalább egy gyors kajás van. Majd jövök este. - azzal beindítottam a motort és elindultam felderíteni a terepet.
Az utat erdő határolta kétoldalt. Ahogy haladtam előre úgy ritkult és jobbra kanyarodva egy egész helyes városra bukkantam. Leparkoltam a motorom és rágyújtottam egy szál Marlborora azzal körbenéztem a városban. Látszott rajta, hogy az erdő szélén helyezkedik mivel nem tartalmazott sok üzletet, ahogy nem is nyüzsgött az emberektől.
Megálltam egy kajálda kirakata előtt és a választékokon végigfutva mélyet szívtam a cigarettából.
- Ugye tudod, hogy minimum öt évvel hamarabb alulról szagolod az ibolyát, mint a nem dohányzók. - dörmögte egy önelégült hang mellettem.
YOU ARE READING
Szerelem Két Keréken
Short StorySzerelem Két Keréken címü novella sorozatom első része. Summer múltja nem egyszerü. Nehéz kő húzza szívét a csalódottság mélyére. Nem lát már az emberekben szerető társat. Inkább megvonja magát a velük való kapcsolat kötéstől. Egyedül Ivy-ban bízik...