Alex pov...
Ma uitam la ea cum ii rade acelui individ si il ia in brate, invidia ma roade incet dar sigur cand o vad asa cu altul in afata de mine si asta nu e bine penru mine si sanatatea mea mintala, se simtea bine cu el iar eu firbeam in suc propriu, sangele clocotea in mine de nervi si cu greu ma stapaneam sa nu il iau la bataie pe acel maimutoi pentru ca indraznea sa o atinga, iar pe ea sa o iau si sa o inchid undeva unde doar eu sa ii pot admira frumusetea iar ochii ei sa ma vada doar pe mine, dar stiu ca toate astea nu sunt posibile, am abuzat de ea facandui cel mai mare rau, dar trebuie sa recunosc ca m-am simtit intr-un fel bine facand-o a mea, nimeni nu o sa se mai atinga de ea pentru ca va plati cu sange. Ea e pacatul meu, iubirea mea vinovata, fructul interzis de care am devenit dependent inca din prima clipa in care am vazut-o pasind in acest liceu, trebuia sa o am, iar acum ca am gustat-o si stiu cum e sa fiu in ea, trebuie sa o am din nou si asta cat mai repede. Imi doresc sa o ating, sa o ating peste tot, sa imi trec mainile peste pielea ei in vreme ce limba mea ii va explora gura. La dracu, nici macar nu mai pot gandi clar din cauza ei, trebuie neaparat sa imi potolesc setea de ea si asta cat mai urgent. Imi e dor sa fiu iar in ea, sa o simt a mea si sa o aud gemand, o voi face sa ma iubeasca sa fie dependenta de mine ca sa pot face ce vreau eu cu ea, sa o pot face a mea cand vreau, cum vreau si de cate ori vreau. Vreau sa o aud cum imi striga numele de placere si sa ma implore sa ii dau mai mult...
Se sunase iar elevii incet, incet au inceput sa se duca in salile de cursuri, doar ea ramase singura si asta e ocazia perfecta pt ami duce planul de o face iar a mea la bun sfarsit.
Niki pov...
Privirea lui ma face sa tremur de frica, il urasc atat de mul si speram din sufelt sa nu dau ochii cu el inca din prima zi, stiam ca ma va afecta sa il vad doar ca nu ma steptam sa fiu chiar atat de afectata, se uita la mine de parca m-ar devora aici in fata tuturor, dar totodata se uita la Matias de parca ar vrea sa il faca disparut, are o privire plina de ura iar pe fata i se poate citii nervozitatea. In privirea lui puteai zarii neliniste si gelozie?! Nu, el nu e capabil de sentimente frumoase, iar gelozie simti doar cand ai sentimente pentru persoana respectiva iar el e doar un monstru, un monstru care mi-a furat inocenta si care m-a facut sa imi fie sila de propriul corp si tot odata sa fiu reticenta cu toti baietii chiar daca e vorba de Gabi sau Matias, desi stiu ca ei niciodata nu au face ceva care sa imi faca rau. Se uita sfidator si plin de el la mine stand cu bratele incrucisate la piept, eu tremuram din ce in ce mai tare lasand cateva lacrimi sa se scurga pe obrajii mei.
Din instinct m-am cuiburit mai tare in bratele lui Matias, acesta chicotind la gestul meu.
— Se pare ca ti-a fost tare dor de mine porumbito.
— Matias doar taci, tine-ma asa si taci
Se sunase si toti elevii s-au imprastiat odata cu ei si el, Matias si Eva au plecat si ei la ore iar eu a-m ramas sigura iar teama de a da ochii cu el era tot mai mare,ma indreaptam spre dulap iar cand sa imi iau cartea simt doua brate care ma prind de talie si ma lipsesc de un piept puternic...
Panica a pus stapanire pe corpul meu, pe sufletul meu, pe intreaga mea fiinta, am inchis ochii rugandu-ma sa nu fie el. L-am vazut cum ma urmarea cu privirea pe holul scolii si imi era din ce in ce mai frica ca el acum e aici la doar cativa centimetri de mine si ca ma tine in brate.
— Hei pitic. D-zeule tremuri toata. Esti bine?
— Oh, nici nu sti cat ma bucur ca esti tu.
— Gata, gata sunt aici si promit ca nu o sa mai las pe nimeni sa iti faca rau... se desprinde din imbatisare doar pentru a se intoarce cu fata la mine si a-si incolacii bratele in jurul meu, o simt cum tremura tot mai tare iar suspinele ii sunt tot mai dese si mai haotice. Se fastaceste in bratele mele de parca s-ar forta sa ramana asa si de parca ii e sila sa fie in bratele unui baiat. Sper sa fie doar in mintea mea pentru ca nu stiu cum sa o fac sa treca peste si ma doare sa o vad atat de vulnerabila si suferind.
Cu siguranta nu ma asteptam la asta, sa fie atat de afectata incat sa nu suporte atingerea unu baiat chiar daca e vorba de mine. A oftat cu durerea ce pulsa in pieptul ei batand ca un ciocanel dupa bataile inimii ei.
.— Imi e atat de frica si parca oriunde intorc capul il vad pe el. De ce tocmai mie mi s-a intamplat nenorocirea asta? De ce?
— Ar putea fi totul atat de usor daca as sti cine ti a facut asta, cine e nenorocitul care te-a adus in stare care esti. L-as omara cu mana mea. Dar cum nimic nu e usor in viata surioara in momentul de fata tot ce pot face e sa te tin in brate si sa iti promit ca tu vei trece peste iar pe el il voi face eu sa plateasca pt tot ce ai patimit tu si pt suferinta pe care inca o ai in suflet, trebuie doar sa aflu cine e.
— Stiu si iti multumesc pentru asta. Nu stiu ce m-as face fara tine, esti singurul care ma intelege si care imi e alaturi indiferent de situatie, esti singurul care stie cand am nevoie de ceva fara ca eu sa spun si pentru asta sun cea mai mandra ca am un frate ca tine, esti cel mai bun.. Nu vreau sa mai stau aici, imi e frica. Putem merge acasa?
— Ce nu fac eu pentru piticul meu, dar mai intai mergem sa luam un film si inghetata.
— Bine. Ajunsi acasa am mancat dupa ne-am dus in camera la mine unde ne-am uitat la film, Taken 2, un film ales de Gabi.... Nu a fost o alegere tocmai buna pentru ca mi-a adus aminte de rapirea mea, dar nu am vrut sa ii spun lui Gabi nimic pentru a nu se simti el prost, dupa tot ce a facut pentru mine macar atat sa fac si eu, sa tac si sa nu il fac sa se simt vinovat pentru ce amintiri imi trec mie prin cap.
Noaptea s-a asternut cu pasi repezi iar Gabi a trebuit sa plece urgent cu un coleg sa termine un proiect pentru examenul final care trebuia predat maine la prima ora. Am facut un dus, mi-am pus pijamaua pe mine si m-am bagat in pat adormind instantaneu. Pe la 3 dimineata mi s-a parut ca aud pasi pe hol dar nu am avut curajul sa ies asa ca m-am afundat si mai mult in pat si mi-am tras patura pe cap, eram ghemuita si abia mai puteam respira din cauza fricii cand deodata cineva a tras patura de pe mine si mi-a pus mana la gura pt a nu tipa.
IMI CER SCUZE ANTICIPAT PT EVENTUALELE GRESELI.
Am revenit cu un nou capitol, nush cat de reusit e.... ramane la latitudinea voastra sa imi spuneti.
Astept pareri fie ca sunt Pro sau Contra. Lectura placuta!
IMI CER SCUZE ANTICIPAT PT EVENTUALELE GRESELI.
MULTUMESC :*
CITEȘTI
Prada de razboi
RomanceNu iti dori sa fi o prada de razboi pentru ca viata ta nu va mai fi la fel. Degeaba vei striga dupa ajutor nu va fi nimeni sa te ajute..pretuieste fiecare clipa de fericire ca si cum ar fi ultima pentru ca nu se stie cand se poate termina.