Plecăm de dimineaţă spre graniţele regatului, fiindcă Jake zice ca acum au plecat si ca se îndreaptă spre IAD...
-Eu cred ca au rămas în regat şi se ascund...
-Nu, altfel pe drum in coace am fi văzut nişte umbre sau altceva...
Nu cred ca acei demoni s-au dus până în IAD, dar îl ascult pe Jake.
Am ajuns pe Pământ, iar acum doar sa gasim poarta care duce spre IAD
Am folosit un praf magic care ne face invizibil pentru a putea trece neobservaţi. Acum zburam deasupra unor munti, eu in braţele lui Jake, cand am văzut o peştera întunecată de unde au ieşit nişte lumini roşii.
Îi arăt lui Jake unde sa aterizeze si atunci coborâm.Ne furisam până acolo si privim.
-Si unde ai următoarea livrare?spune un demon-Păi ma duc în IAD sa văd dacă o sa iau ceva aur cadavrele astea.spune celălalt demon si arată un sac uriaş
După ce spune asta eu scot un chiuit.
Demonii se întorc si se îndreaptă spre noi.Nu mai apucăm sa fugim ca ne prind. Pe mine unul ma apucă de încheietura, iar lui Jake îi pune un cuţit la gât .
-Ce avem noi aici? spune primul demon, adică cel care îl ţinea pe Jake
-Un înger... continua tot el
-Si un om.. spune al doilea cu un rânjet care îţi dădea fiori, si îmi mângâie obrazul
-Las-o în pace! urlă Jake la el
-Dar nu intenţionam sa îi fac nimic! Însă ţie... spune acel demon dezgustător si îi face semn celui care îl tine pe Jake
Atunci celălalt îi face o mică crestatura pe gât,si cand e gata sa îi taie de tot gâtul eu tip ca disperata sa se oprească
-Opriti-va!! Nu îi faceţi rău! tip si se opreşte având un zâmbet drăcesc
-Spuneti-ne ce căutaţi aici! spune si ma trage de păr.
Eu ezit sa îi răspund, fiindcă cred ca as putea strica ,iar Jake pare surprinzator de calm, aşa ca o sa procedez si eu la fel.
-Vorbeşti odată Prinţesico? spune el vizibil nervos
-Nu am de gând! spun eu cu tupeu
- Sa vedem dacă o sa mai zici asta când ajungem în IAD!
Atunci am zâmbit satisfacută către Jake, fiindcă chiar acolo si doream sa ajungem. După aceea continuă sa zică tot demonul care ma tinea pe mine
-Cred ca o sa iau o suma frumuşica pe aripile astea! zice si îl trage un pic de o aripă.
Zâmbetul îmi dispare imediat.
Ne controlează rucsacele si ia tot ce găseşte acolo. Îmi ia si sabia, cel mai probabil o sa o vândă, la fel ca celelelte lucruri... Dar o sa le recuperez si o sa scal si de ei... Cumva...Intrăm în portal si imediat o căldură puternică ma cuprinde. Portalul se inchide in urma noastră si atunci observ ca am picat intr-un cartier rău-famat si erau in jur numai tarabe si neguțători care îţi inspirau neîncredere.
Noi am mers la o tarabă mai ferită de restul si am observat ca i-au capturat si pe alţii.
-Fiţi atenţi aici! vorbea demonul care m-a tinut pe mine. Eu sunt şeful aici si purtati-va frumos altfel ajungeţi ca ei! zice si da cu piciorul în sacul cu cadavre.
-Ce o sa ne faci? intreb eu
-O sa vă vând! Si ar trebui sa primesc o sumă frumoasă pe voi, cei din RAI.
După ce spune asta ne imbranceste într-o cuşcă împreună cu alţii.
-Eşti bine? mă întreabă Jake, iar eu aprob.
-Esti un înger... spune o fată care era om. Nu am mai văzut până acum... Iar tu,... ,spune si arată spre mine,... Tu ce eşti? Nu ai cum sa fi om
-Nici eu nu ştiu... spun si oftez
-Cu siguranţă esti specială, altfel nu ai fi aici, eşti...rară! spune acea fata si îmi zâmbeşte,eu zambindu-i înapoi, cred ca avea în jur de 14 ani
-Eu sunt Isabell. se prezintă ea
-Eu sunt Zaya
-Iar eu sunt Jake. spune el care a stat tăcut până acum
-Tu de ce eşti aici? întreb eu
-Am fugit de acasă si acel demon m-a găsit si m-a adus aici. Sunt aici de aproape două săptămâni...
-Îmi pare rău... Cred că îţi e dor de părinţii tăi... spun eu, si ma duc cu gandul la părinţii mei.
-Da... Sunt unii care sunt de mai mult timp aici... Dar dacă nu te vinde în aproximativ o lună ajungi ca ei! spune si arată spre acel sac care a început sa îmi dea fiori.
-Nu există nici o cale de scăpare? întreabă Jake
-Nu prea cred... Dar ai putea lupta la campionat.
-Ce e ăla? spun eu si Jeke deodată
-Ca la coloseum... Sclavii se lupta între ei pentru a câştiga libertate.
Atunci o idee îmi vine în mine si cred că Jake are aceeaşi idee.
O sa luptam în acel campionat!-O, nu! Sa nu va gândiţi la aşa ceva! E prea periculos!
-Pai de asta o sa o si facem! spune Jake sigur pe el.
Cred ca Isabell ne credea scrantiți mintal dar, cred ca suntem intr-un fel pentru ca am plecat din RAI spre IAD din propria iniţiativă. Deci... Da, chiar suntem aşa!
Ne ducem la aşa zisul nostru "stăpân" si îi zicem ca vom participa.
-Drăguţă idee printeso! Poate pariez pe voi ca veţi câştiga... spune el cu un rânjet pe faţă. S-a făcut. spune acesta după un timp.
Noi ne întoarcem în acea celulă mizerabilă.
Mâine o sa aibă loc lupta. As vrea sa îi pot scoate si pe cei de aici... O sa ajungă ca cei din sac... Dar,...cred ca am o idee cum sa îi scot de aici.
CITEȘTI
Aripi de Mătase
FantasíaVrea să fie ca ceilalţi. Vrea să fie normală, dar destinul nu o ajută. El îi e prieten de când erau mici şi vrea să o ajute. Ea nu ştie, dar el are sentimente pentru ea.