♫♥♪. ♫♥♪.♫♥♪♫♥♪. ♫♥♪.♫♥♪♫♥♪♫♥♪♥♪♫♥♪. ♫♥♪.♫♥♪♫♥♪. ♫♥♪.♫♥♪♫♥♪♫♥♪♥♪
O gece hayatımın bambaşka bir şekil alacağına kim inanırdı ki.Yine klasik gecelerimden biriydi.Barda arkadaşlarla eğlencenin dibine vurmuş deli gibi dans edip bütün her şeyi atmıştık kafamızdan.Benim öyle büyük sorunlarım yoktu belki ama buraya gelen arkadaşlarımın geneli kafa dağıtmaya geliyordu.Bazıları ailesinden bunalmış,bazıları sevgilisiyle ayrılmış falan filan.Burcu,Esra,Sinem ve ben dans ederken bir anda kolumdan biri tutup kendine çekti beni.Tam küfür ediyordum ki kafamı kaldırdığımda o tanıdık gözlerle karşılaşmam bir olmuştu.
-Ne yapıyorsun oğlum bıraksana yaa?!
-Dur lan iki dakika.Bir sürü aç senin bir o yana bir bu yana sallanan vücudunu izlerken yerimde rahat rahat oturamıyorum hanımefendi.
Ahh benim biricik,kıskanç,korumacı arkadaşımmm,diye geçirdim içimden.Etrafa baktığımda cidden dört bir yanımızı sarmış olan aç ayıların bakışlarıyla karşılaşmıştım.
-Senin korumana ihtiyacım yok benim.Ahtapot gibi sarıldın bırak da dans edeyim ya.
-Sussana kızım iki dakika.Hiçbir yere gitmiyorum.Ya benimle dans edersin ya da hiç dans edemezsin.İkinci seçenek daha cazip geldi bana.
-Hıı...it herif dedim ve dans etmeye devam ettim.Tabi etrafımı bir çift kol sarılıyken rahat edemediğim üzücü bir gerçekti.İtmeye çalışsam da çabalarım onlarca kez başarısız olmuştu.Kulağıma eğilip;
-Rahat dur lan dedi bay öküz.
-Rahat olamadığım için senden kurtulmaya çalışıyorum gerizekalı.
-Seni var ya...dedi ve vücudum bir anda uçuşa geçti.Ayaklarım yerden kesildi.Ne olduğunu anlamam uzun sürmedi tabi.Öküz arkadaşım Ömer beni omzuna atıp biraz önce olduğumuz yerden uzaklaşmaya başlamıştı.Kızlar bize kahkahalarla bakarken ben de Ömer'e en içten şekilde küfürlerimi sıralıyordum.
-Lan bıraksana benii!Piç herif bırak lan!Sen beni hele bir indir ağzını burnunu yamultucam lan senin!!!
-Sus kızım sus yaa diyip popoma en ağırından bir şaplak indirince çığlığıma engel olamadım.Sonra da daha fazla kızmasın diye çıkışa kadar çenemi kapalı tuttum.Ömer;
-Ha şöyle.Bak böyle uslu kız olunca ne güzel oluyor.Keşke hep böle kalsan diye söylenirken ben günün yorgunluğunu üzerimde hissetmeye başlamıştım.Göz kapaklarım yavaş yavaş kapanırken Ömer hala mal gibi söylenmeye devam ediyordu...
♫♥♪. ♫♥♪.♫♥♪♫♥♪. ♫♥♪.♫♥♪♫♥♪♫♥♪♥♪♫♥♪. ♫♥♪.♫♥♪♫♥♪. ♫♥♪.♫♥♪♫♥♪♫♥♪♥♪
-Kalksana kızım ya.Bir de eve mi taşıyacağım seni.Eğer onu planlıyorsan çok beklersin hiç öyle bir niyetim yok.Zaten kilo almışsın sen.Ayı olmuşsun iyice.Vücudumu seviyorum ben senin yüzünden belimi incitemem.Kalk lan...kalksanaaa!!!
Ahh bu bir kabus mu?!Yarabbim niye benim romantik,yakışıklı,zengin,bana fena halde aşık bir sevgilim yoktu?Neden beni o öperek uyandırmıyordu da iki saattir mal mal konuşup beni dürten gerizekalı Ömer uyandırıyordu.NEDE...
-Hişttt...kime diyorum lan ben diyerek bütün düşüncelerimin de içine rahatça eden ve bu durumdan tabiki de en ufak rahatsızlık duymayan öküze kaşlarımı çatarak sinirle baktım.Bir anda gözlerimi açmam onu korkutmuş gözleri büyümüş olsa da hemen kendini toparlayıp eski mal haline geri döndü -,-
-Hadi.Çabuk.İn.Arabamdan.Ve.Eve...
Sözünü bitirmesine izin vermeden arabadan indim ve onun tarafına geçerek kapısını açtım.O şaşkınlıkla benim ne yaptığımı izlerken kolundan tutup dışarı çektim.Çıktıktan sonra kollarını tuttum ve bacağına en sert biçimde tekmemi attım.O hayvan gibi böğürüp yere düşüncede;
-Hayvan.Gerizekalı.Piç.Öküz.Ya sen nasıl bir malsın ya.Bir insan öyle mi uyandırılır?Aptal herif!!!
-Sen var ya bittin kızım dedi hala yerde acıyla inlerken.
-Hıı.Görürsem söylerim canım.İYİ GECELERRR!!! dedim ve arkamı dönüp sert adımlarla bahçeye doğru ilerledim.Ömer ise hala arkamdan sövüyordu.Hak etti ama hak etti.Ahh lanet topuklular.Eğilip ayağımdaki ayakkabıları çıkarıp elime aldım.Bahçe kapısını açıp içeri girdim.İşte şimdi asıl macera başlıyor.
Sessizce evin kapısını açmalı,içeri sızmalı,kapıyı sessizce kapatmalıydım.Bu aşama bittikten sonra yavaşça merdivenlerden çıkmalı,odama ulaşmalı,kapıyı sessizce açmalı,içeri sızmalı ve yavaşça odamın kapısını kapatmalıydım.Ahh ne action dolu bir hayatım var benim :P
Eğer bunları başaramazsam asıl EKŞINI o zaman görürdüm işte.Adı BABAM olan,ve şiddet ve korku içeren türde hemde.Bunları düşünürken gülüyordum ama biraz sonra başıma geleceklerden haberim yoktu tabi.
Kapıyı yavaşça açıp içeri girme ve kapıyı sessizce kapama işlemi tamamdı.Tam adımımı merdivenlere doğru atmıştım ki bir anda etraf aydınlandı.
-Hoşgeldiniz küçük hanım.
Ahaaa şimdi ayvayı yedim :/
♫♥♪. ♫♥♪.♫♥♪♫♥♪. ♫♥♪.♫♥♪♫♥♪♫♥♪♥♪♫♥♪. ♫♥♪.♫♥♪♫♥♪. ♫♥♪.♫♥♪♫♥♪♫♥♪♥♪