3.Bölüm

79 3 1
                                    

♫♥♪. ♫♥♪.♫♥♪♫♥♪. ♫♥♪.♫♥♪♫♥♪♫♥♪♥♪♫♥♪. ♫♥♪.♫♥♪♫♥♪. ♫♥♪.♫♥♪♫♥♪♫♥♪♥♪

Plan hazırdı.Ömer sayesinde kurtulabilicektim şu saçma evlilik muhabbetinden.Ömer ile planı hazırladıktan sonra ayrıldık.Hemen kızları arayıp durumu anlattım.Bir kaç mağaza dolaştıktan sonra işimiz bitti ve eve doğru yola çıktık.Eve geldiğimde annem bağırıp çağırmıştı.

-Neredesin kız sen?Sen bizi deli etmeye mi çalışıyorsun?

Eee bütün planı hazırlarken bu anı es geçmek olmazdı tabi.Bulmuştum hemen bir yalan.Kızlarla elimizde ki torbaları göstererek;

-Ama anne günahımı alıyorsun.Bak ben burada sizi mutlu etmek için neler yapayım senin dediklerin oluyor mu şimdi?

-Ne diyorsun kız?Ne yaptın gene?!

-Gel otur anne,dedim ve kolundan tutarak ikili kanepeye oturttum,bende yanına oturdum.Ellerini iki elimin arasına aldım "Ahh ne iyi bir oyuncuyum lan ben böyle" diye içimden geçirmeden de edemedim tabi.

-Anne ben evden çıktıktan sonra bir kafeye gittim.Oturdum düşündüm.Sizi çok üzdüğümün farkına vardım.Evlenmeyi kabul ediyorum.Bu yüzden evdeki kıyafetler eski hemde uygun kıyafetlerim yok diye kızlarla birkaç mağaza dolaşarak hanım hanımcık kıyafetler aldık. 

-Ayy kuzum benimmm...

Aha geldi oltaya diye düşündükten sonra ayağa kalkıp ;

-Anne ben hazırlanıyım.Ne zaman gelecekler?Yoksa geldiler mi?Off o kadar da heveslenmiştim dedim dudak büzerek.

-Yok sen öyle çıkıp gidince babanı aradım o da ne de olsa akşam geleceksin diye saat sekize erteledi.

Bak bak babama bak illa verecek beni elin adamına -,- 

-Ohh iyi bari.O zaman 2 saatimiz var.Hadi kızlar sizde bana yardım edin.

-Tamam kızım bende yemekleri hallediyim.

Ahh benim saf annemm.Biliyorum bana çok kızıcaksın belki de kırılıcaksın ama.Üzgünüm ben o adamla evlenmicem...

♫♥♪. ♫♥♪.♫♥♪♫♥♪. ♫♥♪.♫♥♪♫♥♪♫♥♪♥♪♫♥♪. ♫♥♪.♫♥♪♫♥♪. ♫♥♪.♫♥♪♫♥♪♫♥♪♥♪

Saat neredeyse sekize gelmişti.Her şey hazırdı.Burcu ile Esra annemi ve babamı aşağıda oyalıyorlar.Ben de Sinem'in de yardımıyla makyajımı hallediyordum.Sinem daha fazla kendini tutamayarak kahkahalarla gülmeye başladı.

-Iyyy kızım ya çok iğrenç görünüyorsunn...

-Sağol canım sağol.Ben yine makyajla bu hale geliyorum senin ki doğuştan.

Der demez koluma yumruk attı öküz.Biz de böyle anlaşıyoruz napalım yani :D

-Hıhh...

-Yaa kızma... derken bir anda kapı açıldı.Hayvan Burcu ile Esra odaya öyle bir daldılar ki yer yerinden oynadı sanki.

-Geldiler geldiler!!! diye gülerek yerlerinde sıçramaya başladılar.

-Bencede size gelmişler dedim ve jeton sonunda dank etti.Hemen ayağa fırlayıp aynada son kez kendime baktım sonra kızlara dönüp;

-Kızlar nasılım?

Hep bir ağızdan ;

-İğrençsin diyerek  yüzlerini buruşturdular.

-Oh iyi bari dedim ve merdivenlere doğru yürümeye başladık.Annemler görücüleri içeri aldıktan sonra babam bana seslendi.Heyecandan kriz geçirecektim neredeyse.

-Geldimmm diyerek kızlarla beraber merdivenlerden inmeye başladık.Salona yaklaşırken annemin sesini duydum.Sanırım beni övüyordu.

-Ayy kızımı görünce güzelliğinden ağzınız açık kalacak Nebahat Hanım.Bir içimlik su.Kendi kızım diye demiyorum pek de hamarattır.

Bu kadın benden mi bahsediyor o.O Güzelliği geçtim de hamaratlık o.O Hı? o.O 

Önce kızlar girdi salona.Annem hala beni övüyordu.Artık dayanamayacağımı düşünerek daldım salona.

-Ayy hoşgeldinizzzz diyerek direk kayınvalide! olduğunu düşündüğüm kadının neredeyse üzerine atlayarak sarıldım.Sıktım şöyle iyice kadın benden kurtulmaya çalıştıkça daha da sardım.En sonunda ayrılınca bir de kayınbabaya gittim aynı şekilde sarıldım.Ondan da ayrılınca herkesin bana bakan şaşkın bakışlarıyla karşılaştım.

-Kızım ne bu halinnn!? dedi annem cırlayarak.Babamsa bana kızgınca bakıyordu.Peki ben taktım mı?Hayır!!!

Gittim son olarak damat olduğunu düşündüğüm adamın kucağına oturdum.Ne yani beni bu tipe mi layık gördünüz canım ailem yazık yazık çok kırıldım.Kollarımıda boynuna doladım.Çürük dişlerle sırıtmaya başladım.Annemin şok içindeki suratına dönerek;

-Aaa ne varmış halimdeee.

-Bu muydu senin bir içimlik su kızın.Bu ne biçim bir şey böyle hanım.Ayy kabuslarımı girer.Kalk bey kalk.Oğlum sende at şunu kucağından.Ay bit mit bulaşır.Tipe bak tövbe tövbe.Rabbim sen günah yazma.

Kadın cırlak sesiyle konuşurken popom sert zeminle buluştu bir anda.Boş durur muyum küfürü bastım tabi.Bir de o yüzden dönüp baktılar bir sürü laf ettiler.Sonunda da çekip gittiler.Babamla annem yalvarıp yakarsa da onlar çoktannn evlerinin yolunu tutmuşlardı...

♫♥♪. ♫♥♪.♫♥♪♫♥♪. ♫♥♪.♫♥♪♫♥♪♫♥♪♥♪♫♥♪. ♫♥♪.♫♥♪♫♥♪. ♫♥♪.♫♥♪♫♥♪♫♥♪♥♪

 Babam görücüler gittikten sonra kızları nazikçe evden kovmuştu.Bana bağırıp çağırdıktan sonra ise;

-Sence ben salak mıyım kızım?Böyle bir şey yapacağını akıl etmedim mi sanıyorsun?Madem sen inatçısın ben senden daha da inatçıyım.İki üç gün sonra yine görücü gelecek merak etme sennn.O zaman bunları yapmana izin verir miyim bak gör.Şimdi çabuk odana çık!

Allah kahretsin bütün plan boşuna mıydı yani?Adam resmen önceden hazırlıklı çıkmıştı.Odama gidip üstümde ki paçavraları sinirle çıkarıp çıkarıp bir kenara attım.Bir sürü kağıt havlu koparıp aynamın önüne geçip yüzümde ki makyajı silmeye başladım bir beş on dakikamı falan aldı o boyalardan kurtulmam.O kadar sinirliydim ki yüzüm kıpkırmızı olmuştu ve canımı epey bir yakmıştım silerken.Kalkıp banyoya girdim.Su beni rahatlatırdı.Telefonumuda yanıma alıp sevdiğim şarkılardan oluşturduğum listeyi açtım.Sonra duşakabine girdim.Şarkılar ve su beni epey rahatlatmıştı.

Duştan çıktıktan sonra pijamalarımı giyinip,yatağıma oturdum.Tabletimi elime alıp hemen Facebook'a girdim.Ömer açıktı.Sohbeti açıp hemen olanları anlatmaya başladım.Görüldü yazısını görünce ne yazıcak diye beklemeye başladım.

"Oraya geliyorum odanın kapısını kilitle ve pencereni aç."

♫♥♪. ♫♥♪.♫♥♪♫♥♪. ♫♥♪.♫♥♪♫♥♪♫♥♪♥♪♫♥♪. ♫♥♪.♫♥♪♫♥♪. ♫♥♪.♫♥♪♫♥♪♫♥♪♥♪

Planlanmamış AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin