Heej !
Witam was wszystkich serdecznie w moim nowym pordaniku gry video minecraft! Jest to moja ulubiona gra z seri minecraft! Wyprodukowana jest przez minecraft kompany!
Dzisiaj, porozmawiamy o tym co sie dzieje jak, zaczynasz swoją awenturę w uniwersum sześcianów i pożądania.
No to rodzisz sie w losowym miejscu i jestes już dorosły (w sumie nwm czm tak sie dzieje -.-") to możesz zacznąć zbierać żeczy na domek zanim noc sie zacznie bo jak sie zacznie to klipery cie rozpoczną atakować !
Największość ludzi zaczyna gre od zebrania drewna ale moja, osobista porada jest taka żeby zacznij od zebrania dyrtu (czyli Ziemii) bo jak nie zdazysz zebrać drewna to bedziesz miał zebranie dyrtu już ! I wtedy bedziesz mugł zbudować sobie chałupkę z Ziemii jak nie zdążysz z drewna, bo wtedy będziesz miał zebrane dyrtu już ! SUPER!!
Oto jak wygląda dyrt:
A oto drewno na drzewie:
jeju przepraszam was najmocniej wstawiłem dwa razy to samo jprdl........
sory na prawde
ehhhhhhhhhh
:(
Nie wiem jak sie to usuwa sory i-i
to jest faktyczne drewno:
dobra mniejsza jusz poddaje sie coś sie popsuło
Ale chodzi tu o to że minecraft jest super grom ! Naprawde można pokazać swoją kreatywnosc i poznać dużo fajnych ludzi jak gra sie na serwach ale o serwach kiedy indziej ok? ;DDD
Podsumowanie:
– 1 zacznij swojom rozgrywke od zebrania dyrtu albo drewna ale dyrt jest fajniejsze.
– 2 zbuduj domek z dyrtu
– howaj sie przed kliperami i zombi
pytanko do was kochani
co chcesz w drugim rozdziale tego poradnika?!
- monsterki
- poruszanie sie
A na zakończenie macie tu jeszcze meme, sam nie wiem co znaczy bo nie rozumiem dobrze hiszpańskiego ale może sie wy uśmiechniecie :))
Ha ha haa ha HA HA!
Do zoba! ;)))))
CZYTASZ
Oficjlany Poradnik Minecraft
RomanceOPM to najlepszy polski poradnik gry video minecraft na polskim whatpodzie WOW!