Bir kız düşünün;
-Mavi gözlü olan ama kahverengi lens takan
-Odası süperkahraman posterleriyle dolu olan
-İnsanlara tatlı adı veren
-Bakkal amcayla tartışan
-Dişini fırçalayacağına macunu yiyen
-Abisini bir seven bir ondan nefret eden
-Marketten kolilerle çikolata alıp sonra hepsini yiyip yine de hiç kilo almayan
-Serviste kulaklığını çiğneyen bir kız.
Sizce kim o? TABİİ Kİ BEN
Selam!Ben Peri.Başka bir deyişle Trileçe.Şuan odamda oturmuş dizi izliyorum.Kapım kilitli ve kıyafet dolabımın arkasına sakladığım çikolatalarımı yiyorum.Kahverengi lenslerim kutularında ve mavi gözlerim gözüküyor.Neden mavi gözlerin varken kahverengi lens takıyorsun diyebilirsiniz.Olay mavi gözlerde değil,gerçekten güzeller ama bana yakışmıyorlar ki!Yakışsalar saklar mıyım hiç!?!O sırada S.T.A.R Labs* yazılı kabı olan mütüş samsung galaxy s5ime ismi"Susayınca Su İçenler"olan whatsapp grubumuzdan bir mesaj geldi:
SUSAYINCA SU İÇENLER
Profiteroğuz:Selam genjlik!!
Barklava:Gene ne var!
Ben:Ya bi susun!Yumurta Kafalı Amele Sümükleri sizi!
Profiteroğuz:Noldu perileçe,ne bu tavuklar?
Ben:Yok burada tavuk mavuk!He illaki bir hayvan var diyorsan o da sensin!!!Biz yazışırken annem kapımı tıklattı.Normal olarak bende hemen çikocuklarımı ve ipadımı yorganın altına tıkıştırdım.Bir yandan da söyleniyordum.Tam zamanında!
-Gel!!!!
-Nasıl geleyim?
-Uçarak anne uçarak...
-Tamam da kapı kilitli.
-Aç o zaman!
-Ya nasıl açayım süper güçlerim yok ki!?!
-Keşke olsa!Neyse anahtar kapının yanındaki kanguru peluşunun kesesinde.
-Sen nasıl kilitledin o zaman?
-İki tane anahtar var!
Bu kadar kapı başı sohbetini gereksiz bulan ben annemin kapıyı açmasını beklemeden ben açtım.Tabii bu sırada yanıma okumuşum gibi göstermek için kitap almıştım.Sorun şu ki annem kitaba tip tip bakıyordu.Sonra ben de fark ettim ki hem kitabı ters koymuşum hem de kitap babamın "Kalp Pili Nasıl Takılır?"adlı kitabıydı.
-Ooops yanlış kitabı almışım...
Annem bana"Bu çocuktan hayır gelmez"bakışını attı.Ama ben çok alışık olduğum için takmadım.Annem bunu fark edince odamdan çıktı.Bu sayede ben de telefonuma geri döndüm.Dönmemiş olaydım!127 tane mesaj vardı!Tabii ki hepsini okumayacağım,ne sandınız?Son 10 mesaja göre bir buluşmayla ilgiliydi.
SUSAYINCA SU İÇENLER
Ben:Noldu kankslar nereye?
Peling:Bizim avm'ye ya!Nereya olacak?
Gülnazlı:Genjlik anam izin verdi!
Ben:Kız güllaç,anana ne ara gittin sen?
Gülnazlı:Yok be gitmedim,Babiş.com izin verdi!
Pişmanemre:He ya!Bu arada ben de geliyom guys!
Olanları anlayınca bağırdım:
-Anneeee!Bizimkilerle almayış vermeyişe gidebilir miyim?
-O ne kızım?
-Ya anne sende espriden hiç anlamıyorsun alışveriş işteeee!
-Hıı,tamam.Ama dönüşte tavuk ve ekmek almayı unutma!
-Sağol!
Sonra mesajlarıma geri döndüm.Ben sorana kadar herkes çoktan yola çıkmıştı.Durum böyle olunca sadece ben de geliyorum deyip üstümü giyinmeye geçtim.Hemen hep giydiğim kotumu ve kapüşonlu sweet-shirt ümü giyip metro durağına kadar yürümeye başladım.Okulun son haftası olduğu için bütün herkes metroya doluşmuştu.Bir yerlere gidiyorlardı.Boş koltuk kalmadığı için ayakta dikiliyordum.Bu tam bir işkenceydi!Her yer ergen kokuyordu!Adeta ölüm kalım savaşı veriyordum!Metro'dan indiğimde resmen yeri öpecektim!O kadar çok sevindim!Sonra da arkadaki metrodan inen Barkın'ı gördüm.Oraya doğru koşup kolunun altına girdim.
-Selam perileçe!Özlettin kendini!
Dedi sırıtarak.
-Hahah çok komik bir gün ne kadar uzun bir süre geçti gerçekten!
-Öyle tabii!Sen onu boşverde hızlıca gidelim.Diğerleri çoktan oraya gitmişlerdir ve bizi bekliyorlardır!
O böyle deyince biz de sohbet ede ede ama yine de hızlıca oraya doğru yola çıktık.Alışveriş merkezine vardığımızda Nazlı,Pelin ve Emre bizi kapıda bekliyorlardı.
-Sonunda geldiniz!İki saattir sizi bekliyoruz!
Diye bana koşmaya başladı Nazlı.Bana sarılacak diye kollarımı açtım ve...Ah!
-Niye vuruyorsun kızım!
-İki saattir sizi bekliyoruz bilmem farkında mısın Tri?!
-Bana Tri demeyi kesersen çok ama çok sevinirim...
-Hiç de kesmeyeceğim.Çabuk gelin de zaten sizin yüzünüzden gittikçe azalan vaktimizi boşa harcayamayız.
İçeri girdik.Etrafa biraz bakındıktan sonra kenarlardaki sinema afişlerini görüp sinemaya gitmeye karar verdik ve asansöre doğru ilerledik...HERKESE MERHABA!BİZ ÖYKÜ NAMIDİĞER SAKIZCADISI VE DOLUNAY NAMIDİĞER KURT KIZ,HİKAYEMİZİN İLK BÖLÜMÜ TANITIM BÖLÜMÜ OLARAK BİZİM TARAFIMIZDAN(TABİİ Kİ ÖYLE BAŞKA KİMİN TARAFINDAN OLUCAK)KISA KESİLMİŞTİR.YENİ BÖLÜM İÇİN BİZİ BEKLEMEYİ UNUTMAYIN!YORUM VE OYLARINIZI BEKLİYORUZ.
-KURT KIZ VE SAKIZ CADISI
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trileçe Bir Kraliçe
HumorBir kız düşünün; -Mavi gözlü olan ama kahverengi lens takan, -İnsanlara tatlı adı veren, -Günde 10 çikolata yiyip hiç kilo almayan, Ve -Dişini fırçalayacağına macunu yiyen. Kim o?TRİLEÇE Çünkü TRİLEÇE BİR KRALİÇE👑