După masă,am mers în living să vorbim cu Doamna Clarissa.Ne-a spus ca a venit maşina,şi dacă vrem putem rămâne.Am refuzat învitaţia ei.Ne îndreptam spre uşa să plecă.Dar am fost opriţi.
-Unde pleci?Nu mi-ai dat numărul tău de telefon.mă opreşte Joulio.
Brandon a rămas, ascultând toată conversaţia noastră.I-am dat numărul meu de telefon lui Joulio, apoi am plecat.Am intrat în maşină, Brandon părea deranjat de ceva.
-E totul în regulă Brandon?
-Cum îl suporţi pe tipul ăsta?îmi răspunse tot printr-o întrebare.
-Pe Joulio?Prietenul tău?E de treabă.
-Nu!Nu e de trabă!Şi nici prietenul meu nu e.spun Brandon ridicând vocea la mine.Nu mai înţelegeam nimic.Joulio e sau nu prietenul lui Brandon.
-Dar el a zis..!am fost întreruptă de Brandon.
-Nu contează ce a zis.Nu e prietenul meu!
-Atuci de unde îl ştii?
-E fiul prietenei mătuşei mele.spune Brandon făcând nişte gesticulaţi ca să înţeleg.
Tot drumul nu am mai spus nimic.Iar când am ajuns acasă,Brandon a scos cumpărăturile din portbagaj,iar eu am urcat în camera mea.
Ziua 9
M-am trezit, am privit pe geam.Afară era înnorat, iar din cer cădeau mici picături de apă.Mă deprimă vremea de afară.Am început să citesc din cartea mea.Am pierdut noţiunea timpului.Cred că trecuse destul de mult timp, de când citesc.Am lăsat cartea şi am mers la parter.Era ciudat faptul că nu era nimeni.Am ieşit în curte pentru a verifica şi acolo.Chiar dacă ploua.Nu am deschis bine uşa, şi vocea Rebecăi se auzea de la intrarea în casă.Am urmat sunetul vocii ei, şi i-am găsit pe Rebecca,Brandon şi Mark în mijlocul unui joc.Nu ştiam ce joc îi.Oricum e un joc ciudat.Toţi sunt murdari şi uzi.Cel mai bine era să nu mă implic.M-am întors în casă înainte să mă observe cineva.M-am aşezat în faţa televizorului, cu o ceaşcă plină de ceai.Am vizionat un film, romatic.Frumos film.Acţaunea personajelor a fost bine pusă în evideţă.Finalul puţin trist, dar în rest a fost chiar profund.
Am închis televizorul, şi m-am deplasat spre fereastră.Afară încă ploua, iar în jurul casei s-au format mici bălţi cu apă.Atenţia mea asupra vremii, fu întreruptă de sunetul uşi.Pe uşă au intrat ce-i trei, uzi şi murdari.M-am îndreptat spre Becca cu o plapumă.Brandon şi Mark au urcat la etaj, probabil să se schimbe.Am dus-o şi eu pe Beca sus, în camera ei.Iar apoi am plecat în camera mea.M-am aruncat în pat, şi am privit în telefon.Trecuse ceva timp decând nu am mai făcut contact cu el.Stăteam în pat de vreo 5 minute, când am auzit sunetul uşii.Mi-am ridicat privirea, pregătită să-l văd pe Brandon.Dar se pare că mă înşelasem, nu Brandon intrase ci Mark.
-Pot folosi baia ta?Brandon e la duş în camera lui.Şi mă gândeam că nu te va deranja.
-Nu!răspund eu, ca mai apoi să privesc din nou în telefon.
El se deplasă uşor spre uşa băii.
-Ai închis uşa?Nu se deschide.spune Mark, împingând de uşă.M-am întors spre el, iar imaginea cu el împingând de uşă îmi amintea de atunci când şi eu am fost în aceiaşi situaţie ca el.Am coborât din pat, şi m-am îndreptat spre el, pentru al ajuta.
-Din câte ştiu eu nu. spun şi deschid uşa, care nu era blocată.
-Aaa!Se pare că m-ai salvat.
-Am fost şi eu în aceiaşi situaţie când va.
-Mai mă poţi ajuta cu ceva? spune el, privindu-mă isistent.Am aprba, făcând semn din cap.
-Cum se blochează uşa?spune el zâmbind.Nu prea am înţeles rostul întrebării.Oricum nu aveam de când să întru peste el, dacă la asta se gândea.M-am intrat amândoi în baie, iar eu îi explicam.Mark a închis uşa.
CITEȘTI
Summer days
Teen FictionCine s-ar fi putut gândi la iubire înca de la început? Însa iubirea nu ştie de timp si spaţiu, se arată in cele mai neînsemnate împrejurări. ''Şi inima mi-a fost frântă de o fată cu care nici nu am fost împreună...''