Egy Tökéletes Gyilkosság +18

63 6 14
                                    

Gyönyörű nyári nap volt,a vér szaga csak úgy szállt a levegőbe.Épp az előző "páciensem" vérét töröltem le a késről,amikor azon gondlkodtam,hogy ki legyen a következő?Lementem az alagsorba és körülnéztem a celláknál.Volt egy nő csupa csont és bőr és kegyelemért könyörgött.

-Kérem engedjen szabadon,szeretném látni a fiamat!

-Kussolj nem mész sehová!

-De kérem hadd lássam a fia... ÁÁÁÁÁÁ -megvágtam-

-Mondom kuss!

-Te szemét, maga FÉREG!

-Nem fejezi be, megölöm magát meg a cellatársát! -a cellatársa egy fekete férfi volt nem beszélt sokat...lehet mert kivágtam a hangszálait...hmm kitudja-

-Rajta maga büdös féreg ugysem meri megten... -fejbelődtem-

Nagy csend az alagsorban,csak a vér csepegését lehet hallani ahogy lecsöppen a földre és beleolvad a tócsába.

-Na,még valaki? -kérdeztem őrűlt hangon-

Még mindig nagy csend,kezdett idegesíteni.

-Hadd haljam valakinek a hangját!Már kurvára idegesít,hogy nem szólaltok meg,kivéve téged öreg fekete barátom te inkább ne szólalj meg.

Egy ajtónyikorgás rázta át az egész termet

-HAHÓÓÓ! -egy kb. 15 éves fiú hang szólalt meg-

-Mindenki kussoljon vagy lassan fogtok elvérezni a pisztolylövéstől.

Halkan elkezdtem osonni a hang után.Idegesítő ez a gyerek csoszog... amit ki nem állhatok.

-Mi a fasz! -kiabált fel a gyerek- Ez itt vér? Hívnom kell a rendőröket.

Sietnem kellet már sokat tud, a háta mögé kell mennem. Már 5 éve itt élek a kis "barátaimmal",szóval tudom a összes átjárót...esélye sincs a gyereknek.

...

Itt vagyok,már nem is merek levegőt venni.Egy vascső hever a földön,felemelem és szép halkan elkezdek felé menni,felálok és....ütök.A gyerek elájult, közelebbről megnéztem, egy kicsit dagadt fekete hajú fiú.
Becipeltem az én kis "várótermembe" aho lekötöztem és vártam,hogy felébredjen.

-Uhh..a fejem...mi..történt?

-Szióka,hogy vagy?

-Te meg ki fasz vagy?

-Nyugi jó fiú vagyok...még nem kezdesz el kiabálni ,mert akkor segítek egy is "műtéttel" hogy végleg befogjad a szádat.

-Te beteg vagy!

Erre felkaptam a fejem felálltam és elindultam a fiókom felé,kivettem egy borotvapengét,és visszamentem a sráchoz.

-Hogy hívnak?

-Anyádnak!

Fogtam a pengét és elvágtam az ütőerét,olyan szép nézni ahogy ömlik kezéből a vér.

-Te beteg paraszt állat,hogy szopnád le magad te ba... -elvágtam a másik erét is-

Fogtam a gyereket és egy ollót és levágtam a nyelvét.Elkezdett fuldokolni a vértől,én csak néztem...mi mást tehetnék? Mikor végre megfulladt fellélegeztem és kimentem a szobából ,szerintem ez volt a tökéletes gyikosság.




Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Feb 23, 2017 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Egy gyilkos naplójaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang