"Aljaž, prosim, povej kaj je narobe," sem ga ves čas spraševala. Želela sem mu le pomagati. Samo pomagati, nič drugega. "Prosim, povej mi. To, kar boš povedal, bo samo med nama," ga prepričujem. Želim vedeti, kaj se dogaja z njim.
Aljaž zavzdihne in reče: "Ne bo le med nama." "Kaj? Kaj je narobe?" ga vprašam. Res me je skrbelo za njega. Aljaža poznam kot močnega in vztrajnega, ne pa kot cry baby, haha. Zato je res nekaj hudo narobe.
"No... Em..." začne govorit, "em... No... Z Emo nisva več skupaj." Nato so se na njegovih licih prikazale solze. "Kaj?! Nemorem verjet! Zakaj?!" ga vprašam.Ko je bil Aljaž z Emo, je bil najsrečnejši človek. Tako zelo je užival z njo že od 7. razreda, ko sta se spoznala in postala par.
"Nekako je od nekih njenih 'prijateljev' slišala, da nisva samo best frenda, ampak da sva par," mi odgovori. Vsako besedo težje in težje izgovori. "Oh.." rečem, "poslušaj me, prosim. Glej, nekateri ljudje ne razumejo vseh odnosov med punco in fantov. Vsi rečejo, da če se fant in punca družita, potem pomeni, da sta par, to pa ni res. Nekateri ljudje ne verjamejo v best frende med punco in fantom. To so samo ljubusumni na nanju. Taka je bila tudi Ema. Pa brez zamere," mu razložim.
Aljaž zavzdihne. "Prav imaš. Ema je bila res prasica. Ne razumem, kako sem lahko bil z njo. Vse je zahtevala in..." "Aljaž, vse je v redu. V zvezi z njo si bil srečen. Življenje teče naprej. Kmalu boš našel dobro pupico, ki te bo res spoštovala" se malo pohecam. Oba se začneva smejat.
"Nina, res hvala. Zdej sem spoznal, da je dobra odločitev res pomembna. Hvala res," se mi zahvali in postane dobre volje. Nato se objameva, kot prijatelja seveda. V njegovem objemu se res počutim krasno, to mi da vedeti, da imam res dobrega prijatelja.
Kmalu je Aljaž moral iti, ker ima trening. Škoda res, cajt gre z njim neverjetno hitro.
Na poti do vrat se ustavi pred mojim hranilnikom in ga vrže na tla, ta se pa razbije. "O fak, sorii," se mi je začel opravičevat. "Malo sem še vedno jezen nase, da sem bil z Emo."
"Ne, ne, ne skrbi. Vse je v redu. Vsaj sem se rešla starega hranilnika, ki mi gre tako na živce," mu rečem. Oba se začneva smejat.
Ko je odšel, sem začela premišljevat. "Če ga je zapustila Ema, torej je prost. Ohh, kako bi ga rada vprašala, če bi bila skupaj, ampak mi je prenerodno. Pa še pregrda sem za njega. "
YOU ARE READING
Ninine solze
RomanceZgodba pripoveduje o punci po imenu Nina. V šoli ni priljubljena, vsi jo zelo zafrkavajo, ker je piflarka. Nekajkrat je ze razmišljala o samomoru. Največjo podporo ji daje njen najboljši prijatelj Aljaž. Ampak je le prijatelj ali kaj več?