Day 10.

117 13 7
                                    

,,Nezajdeme někam?" hodil jsem po Louisovi pohled.

,,Klidně. Ale nejdeme chlastat, to ti říkám předem!"

Lehce jsem zvedl jedno obočí. ,,Myslíš, že bych po tom všem, co se stalo šel ještě chlastat někam ven? Ne děkuji,"

,,Nebuď kyselý hned potom, co jsme se usmířili. Taky jsem vůbec nemusel chodit," zklopil pohled a mně bylo jasné, že je ve špatném rozpoložení.

,,Co se stalo?"

,,Nic. Jen mi chybí můj starý domov. Tedy jestli jsem tam doma vůbec byl," fňukl si pod nosem.

,,Tobě chybí ta stará chatrč?" nevědomky jsem zvedl pravé obočí a mermocí se snažil ndzačít se smát.

,,Ne, mně to chybí tady,"

,,Tak se tu vrať, nic ti nebrání," usmál jsem se na něho a pohladil ho po líci.

,,Brání, Harry. Nemohu 'vedle' nechat sestru samotnou. Studuje a vážně nemůže být sama," ušklíbl se.

,,Tak ji tady vem s sebou,"

,,To bys pro mě, tedy pro nás, udělal?" podíval se na mne s jiskřičkami naděje v očích.

,,Ano. Musím ti vynahradit to, že jsem tě nechal jít,"

,,Tohle teď nevytahuj, prosím, Harry,"

,,Jak si přejete, princezno,"

Ahoj. Po dlouhé době jsem se zase rozhodla napsat nějakou tu autorskou poznámku.

Chtěla bych vás, mé čtenáře(ano, napsala jsem čtenáře, protože toto čte i můj velice dobrý kamarád Maty), poprosit o nějaký objektivní, ať už kladný, povzbudivý, či i kritický, který by mě nakop ke změně, ať už by to byla jakákoli.

Strašně moc děkuji za to, že toto a ještě Fake lover během tak krátké chvíle dosáhlo tolika čtení! Vím, 100-vka pro někoho nemusí být dost, ale pro mne je.

Vaše Hann

♥♥♥

Days without you |L.S.|Kde žijí příběhy. Začni objevovat