Song|B. Breith - not who i am
Men wekker gaat ik stap de douche in en douche lekker lang tot ik het genoeg vind ik Doe men Boxer aan en loop in mijn inloop kast ik kies mijn warme Bordeaux warme sweater met gaten aan kies dan mijn witte huarachies en Doe een lichtblauwe spijkerbroek met gaten aan ik loop naar de spiegel 'Wie heeft 2 duimen en is de hotste van de school this guy.' er word geklopt Meneer Spark ik verwacht uw over 5 minuten naar de keuken komt.' zegt het dienst meisje flirterig 'Kom je ook ontbijten dan word het pas echt gezellig.' ze bloosde en keek een beetje teleurgesteld 'Het spijt me maar ik moet mijn diensten doen.' Valerie. Het dienstmeisje is de grootste slet van het dorp is grappig hoe sletten zo opgewonden van me raken ik speel met ze ik heb deze dingen van men broer geleerd Helaas is die al heel lang vermist dat waren pas zware tijden al een paar dagen voor zijn vertrek zei hij dat hij op een kleine vakantie ging en hij legde me zijn skills uit hij zij dat ik die moest gebruiken om populair te worden ik was Dom ik moest hem tegen houden waarom trapte ik in het vakantie verhaaltje ze denken dat hij dood is want hij is nooit terug gevonden uit respect volgde ik zijn tips er glipt een traan uit mijn ooghoek ik veeg het weg ik ga naar de eetkamer ik eet mijn ontbijt op en Neem men geld en men tilli mee en oplader enc. Ik ga natuurlijk even dutten want ik moet altijd te laat zijn voor mijn reputatie droom: Ik zie dat mijzelf een meisje pesten ik herriner het me dat moment ik zat nog in de eerste en deed wat men broer me leerde ik was in iemand gecreëerd die ik niet wilde zijn mijn identiteit is nep ik Ben nep ik Ben geen motherfucker maar gedraag me als een motherfucker opeens zag ik het zelfde meisje een beetje ouder met een wittere huid en ze was Hot ze heeft opeens een speelse grijns haar ogen verkleurde een beetje rood en ze deed haar mond open er kwamen 2 vlijmscherpe tanden tevoorschijn 'Ik krijg jou nog wel, Carter.' en ze verdween... Ik schrok wakker 'Oké Carter het was gewoon een droom het is niet echt.' Ik reed naar school ik ging zitten op mijn plaats 'Menee- laat maar het heeft toch geen nu.' 'We gaan een hartige taart maken en dat doen we in 2-tallen ik heb al 2-tallen Amy en Norien, Oumaima en Jacob, Sara(wat een mooie naam hè die Sara is vast lekker 🙉) en Kevin, Carter en Majdouline.' Dat is de naam van dat meisje waarom komt ze steeds in een onderwerp dit is de 2de keer in 1 dag.
*****************
POV Majdouline (niet het samenwerkmaatje)Ik zie hem naar zijn auto lopen, mijn oude school mijn leven was Oké totdat hij kwam ik kalmeer mezelf en volg Carter hij stopt bij een parkeert bij het winkelcentrum hij gaat naar het café daar zat ik vaak met mijn moeder als ik iets kleins te vieren had ik voel mijn haat opborrelen een geluk met die lenzen anders was ik zo opgemerkt ik loop door ik zie Carter een steegje in gaan om te roken 'Hallo Carter, mij gemist?' Zijn sigaret viel uit zijn handen ik zag zijn mooie gezicht hij was zo onweerstaanbaar ik zag zijn bange blik en kwam weer een beetje tot aarde 'Jij!, je moest mijn leven niet in komen jij hebt mijn leven fucking verpest!' 'I-i-ik' 'Genoeg gepraat.' en ik drukte mijn vinger tegen zijn voorhoofd hij viel flauw voorzichtig trekte ik de magische handschoenen uit.
JE LEEST
The Nerd Is A Vampire
Vampire'Eah jongens Check die tantoe lelijke vlechtjes van haar.' Zeg ik tegen men vrienden. Het liefst had ik dit niet gedaan maar ik moet men reputatie hoog houden. De volgende dagen sloeg ik haar gebruikte haar en van alles. Dagenlang spijt. Andere volg...