Muziek: Bebe Rexha - Monster Under My Bed
POV Carter
Ik word wakker, ik zie dat ik ben vastgeketend aan de muur. Ik zit in een cel. 'Zo zo, je bent eindelijk wakker.' Denk Carter denk wat is er gebeurd?! Uhm steegje, Majdouline en HANDSCHOEN, ja ze raakte me aan met haar vinger en toen werd alles zwart. Ik keek haar aan ik zag even een blik van verleiding maar het was zo snel weg dat ik het me vast verbeelde. 'Waarom heb jij mij vast geketend? en Waarom zat jij in mijn droom mij te bedreigen!?.' 'Je bent hier niet voor je vragen.' 'Ik zou geen vragen hebben als ik hier niet was geweest!' 'Oke, je bent vast geketend voor wraak en ik zat in je droom door een heks.' 'Als jij geen heks bent wat ben je dan wel aangezien je niet lijkt op een mens?. 'Als ik dat nu vertel zou je willen dat je dood was Carter.' 'En wat als ik het alsnog wil weten?' 'Ik ben een vampier.' 'Als dat zo is zou je me allang vermoord hebben.' Ze was stil, haar ogen veranderen van kleur haar ogen waren groen. 'Luister Carter, ik ga jou laten lijden zoals jij bij mij.' Ik slikte, ik zag de verdriet in haar ogen. Ik krijg een schok, alsof ik haar voel. Ik wilde haar vertellen dat ik het niet wilde, dat ik haar wilde helpen dat het me raakte als ze als ze brak dat het pesten alleen voor mijn reputatie was, voor mijn broer. Ze liep de kamer uit.
################
POV Majdouline
Ik zag de spijt in zijn ogen, ik voelde voelde me bij hem aangetrokken. Hij zal mijn soulmate toch niet zijn!? Ik wist niet hoe ik dit moest aanpakken. Moest ik raad vragen aan mijn bijter?, nee toch hij is de oudste vampier die ik ken. Nee toch hij heeft mij althans gebeten. Herinnering: Ik ren de schoolplein uit, ik word uitgescholden. Ik zie dat de Carter en zijn groep achter mij aanrennen, Ik ren en ren ik kijk niet eens achter mij om, ze zijn weg. 'Hello sweetheart.' 'Wie is dit!?' 'Antonio, sweetheart. Ik word paranoïde. Ik draai me om en zie hem. Zijn ogen zijn bloed rood en hij heeft vlijmscherpe tanden. Ik loop langzaam naar achteren. 'Alsjeblieft spaar me.' Wie zal er zorgen voor mijn vader als ik dood ben!?! 'Oowh sweetheart je gaat ook niet dood, maar hij zou wel dood kunnen gaan.' Heb ik hardop gedacht ofs!?! 'Nee hoor ik kan gedachten lezen, sweetheart. 'Hoe bedoel je mijn vader dood gaan!?.' 'Ik zou je vader niet vermoorden, maar dat zou jij doen als ik je verander.' 'Alsjeblieft laat me gaan!' Ik ren keihard weg, ik bots gelijk tegen iets aan. Ik zie dat het Antonio is. Ik voel 2 tanden in mijn nek ik word getrokken door de duisternis ik verzet me niet en ga mee in de duisternis. Ik bel antonio. 'Ehm hallo antonio.' 'Zo sweetheart je hebt mijn hulp nodig.' Ik walgde van zijn ego, hij lijkt heel veel op Carter eigelijk. 'Nou ik heb iemand gevangen genomen en uhh hij is denk ik mijn soulmate.' Hij hangt op en ik hoor de bel. 'Hai antonio.' 'Zo zo sweetheart, mag ik de gevangene zien?' Ik knik. Ik gebaar dat hij me moet volgen. Ik doe de deur open en loop voor de cel. 'Antonio!?' zegt Carter verbaasd.
JE LEEST
The Nerd Is A Vampire
Vampiros'Eah jongens Check die tantoe lelijke vlechtjes van haar.' Zeg ik tegen men vrienden. Het liefst had ik dit niet gedaan maar ik moet men reputatie hoog houden. De volgende dagen sloeg ik haar gebruikte haar en van alles. Dagenlang spijt. Andere volg...