Masca

21.6K 748 21
                                    

  Perspectiva Edward

     -Haide astazi, vom intarzia din cauza ta ! i-am spus eu  nemaiavand rabdare. Kristen statea in baie de jumatate de ora  si nu pot sa imi dau seama ce face de ii ia atat, dar nici nu imi bat capul sa inteleg.

       - Off! Sunt gata ! Te grabesti ca mireasa la pat imi zice ea in timp ce cobora scarile

    Vorbele  mi-au ramas captive in propria gura , inima mi s-a oprit cateva secunde iar abia daca mai respiram. Arata fermecator . Rochia neagra ii venea ca manusa zici ca era croita special pentru ea si era crapata intr-o parte descoperindu-I unul dintre picioarele sale atat de frumoase. Spatele era decupat , lasand la vedere pielea ei atat de catifelata. Sandalele negre cu toc inalt ii defineau  si mai bine corpul iar parul prins sus in coada ii scotea in evidenta ochii mari si buzele rosii. Edward , stapaneste-te !  Calmeaza-te !      

    Ma uit acum la femeia din fata mea si nu pot sa cred cat a ajuns sa insemne pentru mine. Am cunoscut multe la viata mea iar prin patul meu au trecut si mai multe , dar nici una ca ea. Inca din adolescenta obisnuiam sa ma joc cu ele , sa le cuceresc , sa obtin ce vreau ca apoi sa le indepartez. Tatal meu mereu imi spunea “Fiule, punctele slabe sunt sfarsitul tau! Nu lasa o femeie sa devina  slabiciunea ta pentru ca asta te va trage in jos. Stiu..stiu ce vei spune …mama ta nu a fost niciodata  punctul meu slab . Ea a fost, este si va fi mereu arma mea cea mai puternica , letala as putea spune . Datorita ei am putut lupta si trece peste toate greutatile vietii , ea este stalpul meu. Sper ca intr-o zi sa gasesti si tu femeia care iti va fura inima si ratiunea si care va deveni ceea ce este mama ta pentru mine, iar cand o vei gasi nu o lasa sa plece pentru ca vei fi cel mai mare tampit “

      Nicioadata nu mi-am dezvaluit adevaratele sentimente pentru nimeni , exceptandu-i pe parintii mei si Stepahnie care au fost cele mai apropriate persoane de sufletul meu…pana acum. Viata este cea mai mare curva si trebuie sa o tratezi ca atare . Kristen ma crede cel mai mare afemeiat din lume si nu o pot contrazice . Mi-a placut  sa ma distrez cu femeile si sa dispar imediat . Asta sunt , un barbat rece si neiertator! Sau eram?  Noaptea trecuta a fost una dintre cele mai frumoase de pana acum..asta pentru ca am petrecut-o cu  EA, EA a fost cea care gemea in bratele mele si care s-a abandonat cu totul . Sufletul meu este o furtuna de sentimente , vinovatie,  fericire, dorinta, ….iubire.  Tot ce vreau in momentul de fata este sa ma duc la femeia din fata mea si sa ii spun cat de tare mi-as dori sa vada dincolo de aceasta masca  , sa vada ce este mai exact in sufletul meu. Mi-e teama, pentru prima data in viata mea imi este frica, frica sa fiu respins si sa nu fiu crezut de catre femeia pe care  am ajuns sa o iubesc. Da, greu de crezut ! Eu , Edward Woods indragostit de una dintre cea mai incapatanata , orgolioasa , amuzanta si frumoasa femeie din lume. Am devenit o marioneta in mainile ei , dar vreau sa o fac sa se aproprie mai mult de mine , nu imi mai doresc zidul acesta intre noi, vreau sa fiu EU cand sunt cu ea. Trebuie sa imi iau inima in dinti si las masca jos . Niciodata nu mi-a placut sa am puncte slabe. Am vazut cum sunt santajati altii  cu ele iar suferinta si durerea lor sunt de nedescris , dar cum a  spus tatal meu , Kristen trebuie sa devina arma mea letala  iar eu voi deveni si mai puternic. Nu vreau sa o ranesc, nu vreau sa o vad plangand din cauza mea! Ea este atat de firava si sensibila , insa in interiorul ei se ascunde o togroaica . Lucrul acesta l-am vazut la proces, cu cata vehementa isi sustinea ideile si cu cata convingere pleda in fara juratilor. Atunci mi-am zis “ Asta da femeie data naibii”. Am luat o decizie si nu mi-o voi schimba pentru nimic in lume:  pentru ea imi voi dezvalui sentimentele si imi asum riscul repingerii.

    Am oftat si am pornit spre ea care ma astepta la baza scarilor si m-am apropriat de ea soptindu-i

-Esti superba! Asteptarea a meritat din plin.

AtractieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum