Akşam yemeğinde Neşe ye bir sürprizi olan ailesi ona bu fikri sundular. Neşe çok mutlu olmuştu. Ama bir yandan da ağlıyordu. Çünkü çok mutlu olmuştu.
Gece yatmadan önce dişlerini fırçalayıp yatağına yatmadan önce ailesine iyi geceler demek için salona gitti. "İyi geceler babacığım , iyi geceler anneciğim ve son olarak iyi geceler sevinçcim" diyerek odasına gitti.
Sevinç ile Neşe nin odaları ayrıydı. Çünkü Neşe nin hastalığı bulaşırsa Sevinç Neşeden daha kötü olacaktı.
Sevinç ablası ile aynı odada kalmak istiyordu. Fakat kalmıyor , her kalmak istediğinde ise üzülüyordu. Neşe bu konuya her seferinde üzülsede elinden gelen sadece tek şey pes etmemekti. Yoksa bu hastalık onu ölüme götürecekti.
Neşe uyuya kalmıştı. Halbuki bu gün doktor kontrolü vardı. Annesi ile babası da bu günü unutmuştu. Hemen kalkıp hastaneye gitmişlerdi.
Neşe doktor kontrolüne girdiğinde pek iyi sonuçlarla karşılanmamışlardı. Fakat hala iyileşebilirdi. Hastalığına iyi gelecek bir ilaç vermişlerdi. Neşe bu ilacı her gün düzenli kullanmak zorundaydı. Eğer kullanmazsa gerçekten de hastalığı büyüyüp ölecekti. Neşe ve ailesi eve giderken hastalığının tedavisi nasıl olur ? , nasıl geçer ? diye düşünüp durdular.
Eve gelmişlerdi. Fakat Neşe yorgunluktan uyuya kalmıştı. Iyi bir uyku çekip uyanması lazımdı.
Neşe uykusunda öleceğini görmüştü. Açıkçası korkmuştu. Babasına gördüğü rüyanın anlamının ne olduğunu sordu. Babası ona daha uzun ömürlü olursun demişti. Pek rüya tabirlerine inanmamalısın birde demişti. Neşe babasına cevaben babacığım inanmıyorum zaten demişti.
Sabah kahvaltısında Neşe ailesine Günaydın demek için odasından hızlı bir şekilde inmişti. Halbuki kimse kahvaltı masasında yoktu. Tek kahvaltı masasıda değil evin bireyleri evin içinde yoktu. Aradı aradı ama hiç bir kimseyi evin içinde bulamadı. Aslında evin bireyleri saklanmıştı. Çünkü bu gün Neşe nin doğum günüydü. Neşe ailesinin neden evde olmadığını çok merak etmişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Mutluluk...
ChickLitHasta olan NEŞENİN yaşadığı o son günleri anlatan ve hayatında geçecek olaylarla sizin karşınızda...