Neşe sandalyeye oturdu ve düşünmeye başladı. Neden ailesi yoktu evde? Nereye gittiler acaba? Diye sorular geçirdi içinden. Halbuki Neşenin ailesi onun doğum günü için dışarı çıkmışlardı.
Neşenin ailesi elinde 10-15 poşet ile girdiğinde Neşe şaşırmış , neden bu kadar alışveriş yaptıklarını sordu. Ailesi de ona ihtiyaç kızım hepsi dedi.
Neşe ailesinden şüphelenmişti ama bu sırrı çözecekti.Neşenin ailesi Neşe evde olmasın diye onu arkadaşı Tuğba nın Neşeyi aramasını söyledi. Tuğba Neşeyi artmıştı fakat Neşe yorgun olduğunu söylemişti. Tuğba ne yapıp edip Neşeyi çağırmalıydı.
Sonunda ikna olmuştu. Neşe Tuğba nın evine gitmişti . E haliyle de ailesi hemen süslemeye başlamıştı. Yaklaşık süsleme 1 saat alırdı. Çünkü süslemeleri her iki katada yapılacaktı.
Neşe eve eve geldiğinde saat 19:00 du. Geldiğinde evde gine hiç kimse yoktu. Işıklar bir anda yanmıştı. Neşe şok olmuştu. Mutluluk onu almış götürmüştü. İçinden demekki bu sabah o yüzden yoktular diye geçirdi. Süsleri kim şeçtiysede iyi şeçmiş dedi ayriyeten de zaten.
Doğum günü başlayalı yaklaşık bir saat olmuştu herkes oradaydı (Fransa da tanıdıkları kişiler) neredeyse. Neşe mutfaktan su doldurmak için giderken bir anda yere düşüp bayılmıştı. Hemen babası kucaklayıp Neşeyi arabaya yatırdı. Hızlı bir şekilde hastaneye gittiler. Doktor Acil aldı Neşeyi. Herkes telaşlıydı. Neşe ye bir şey olmaması için dua ediyordular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Mutluluk...
ChickLitHasta olan NEŞENİN yaşadığı o son günleri anlatan ve hayatında geçecek olaylarla sizin karşınızda...