Capitolul 3

1 1 1
                                    

Mă îndreptam agale spre următoarea ora. Scormonesc în ghiozdan când deodată mă lovesc de ceva,de  cineva,mai exact. Ridic capul, iar ochi mei fac contact cu niste ochi verzi superbi.Era el.
-Ce faci iubito vrei sa intri în conversații ,așa ca te lovești de mine? spune acesta zâmbind.
-Normal ca nu,tu nu mă interesezi așa că lasa.mă în pace.
Dau să plec când mă prinde de mână și mă lipește de perete.Se apropie de mine buzele sale fiind la doar câțiva centimetri depărtare de ale mele.
-Mirosi asa de mine , iar pielea ta e așa de fină,spune mângâind pielea obrazului meu.
Am început să tremur din cauza emoțiilor pe care mi le dădea.
-As face orice sa te am acum și aici,continuă acesta.
Deodată m.am trezit la realitate si i am dat o lovitura intre picioare facandu.l să geamă si sa mârâie. Am încercat să fug ,dar m.a prins de mână și a început început să mă sarute. L.am împins cu toată forța vrând să scap. Mi se făcuse frică. S.a oprit în momentul când nu mai avea aer si mi.a șoptit la ureche
-Te voi face a mea cât de curând, spune cu o voce blândă și calma ,apoi pleacă.
Am rămas împietrită dar mi.am luat inima în dinți și am mers la ora.
Trecuseră trei ore de la faza cu Blake, de atunci nu l.am mai vazut. Era ultima mea ora ,sport.Am mers spre vestiar si m.am schimbat intrând în sala de sport.
Linda era acolo mă aștepta. Profesorul intra pe ușa.
-Astăzi vom face perechi fata băiat și vom face un nou exercițiu. Alegeți.va partenerii.
M.am uitat în jur toată lumea își făcea perechi, dar eu nu cunosteam pe nimeni. Am privit în jur și am realizat că Blake era singurul fără pereche .
-Domnișoară Fray ,astăzi vezi face echipă cu Robert Blake, spune profesorul.
M.am apropiat de el, iar acesta îmi zâmbi pervers.
-Bun, acum că avem perechi vom face un exercițiu pentru fete si unul pentru băieți.Băieții vor face 30 de flotări cu fetele in spate ,iar fetele vor face spagatul ajutate de băieți. Sa începem.
Robert mă lua de  mână.
-Ai grijă să nu ti pierzi echilibrul din cauza mea,spuse râzând
Mă asezai pe spatele său și începu să facă flotări. Fetele mă priveau invidioase.Îmi venea să intru în pământ de rușine.Am zărit.o pe Linda care făcea pereche cu Gaston,prietenul lui Robert. Când a terminat flotarile si a luat prosopul si si a șters transpirația. Era atât de frumos și sexy.Ce dracu spun, mă certam cu subconștientul meu.Urma proba fetelor .Eu puteam face spagatul.Robert mă apucă de talie si ma lasă ușor în jos depărtandu.mi  picioarele.Eu îl țineam de ceafa.Ne priveam unul în ochii celuilalt.Te.ai îndrăgostit, spune subconștientul meu zdar mi.am șters gândul  imediat. La sfârșitul orei profesorul ne.a felicitat, deoarece făcusem un adevărat record si ne.a spus că vom mai face pereche.Am ieșit grăbită din sala dar o voce veni din spate.
-Ți.a plăcut să fi partenera mea nu?spuse Adonis stand in fata mea.
-Nu, nu mi.a placut deloc a fost groaznic,spun eu
-Nu știi să minți deloc, iubito.
-Nu.mi mai spune asa ,nu sunt iubita ta.
-A da atunci de ce mă priveai  așa adânc în ochi ,de ce m.ai lăsat sa te sărut?
Am plecat rapid lăsându.l cu ochii în soare, dar puteam să jur că a râs la reacția mea.
-Ești gata să mergem să ne pregătim,mă întreabă Linda.
-Da ,ii spun ,nevrand să afle despre întâmplările cu Robert.
Am mers tăcute spre casă Lindei pentru a ne pregăti de petrecere. Sper ca aceasta să mă mai scoată din tensiunea de astăzi.Iubesc petrecerile poate cine știe voi întâlni și pe cineva care să mă facă să uit de idiotul de Blake.

Un intrus in viata meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum