Capitolul 4

1 0 0
                                    

Ajunse la casa Lindei ,începem pregătirile.
-Cred ca ti.ar sta bine cu o rochie roșie pe care am cumpărat.o ieri de la mall ,se va asorta perfect cu culoarea ochilor tăi.
Scoase din dulapul său o rochie rosie mulata ,la o palma  peste genunchi tăiată la spate.
-Mi se pare prea indrazneata,as opta mai bine pentru ceva nu foarte elegant, dar drăguț ce zici de asta.Ii arat o rochie neagră din dantela foarte frumoasa.
-Bine dacă nu o vrei tu o voi purta eu ,oricum îți va sta bine cu oricare.
După ce n.ne-am îmbrăcat am luat o pereche de pantofi  cu toc,  iar Linda a ales niste platforme crem.Parul l.am lăsat desfăcut si l.am ondulat puțin.
Cand m.am uitat la ceas era 20:46,petrecerea deja începuse așa că ne.am grăbit.In 30 de minute eram la petrecere. Doar ce am ieșit din mașină  muzica mi a astupat urechile ,fumul de țigări și alcoolul si.au facut apariția, ca la orice alta petrecere.
-Buna Josh,spuse Linda către tipul de la intrare.
-Buna ,iubire, arăți minunat ca de obicei ,ooo ce avem noi aici tipa cea nouă, spune acesta analizând.mă din toate unghiurile.Merg să.l anunț pe Robert....va fi încântat imi șoptește la ureche provocandu. mi furnicături după care pleacă.
-De ce nu mi.ai spus de Robert?
-Ce e vreo problemă,stai calma el e mai ...dur ,arogant .sexy  dar va fi bine ,ai încredere.
Atunci mi.am adus aminte că ea nu știa ce se întâmplase între mine și Robert așa că am încercat să mă calmez. An respirat adânc și am intrat. Toate privirile erau atintite spre noi,dar una singura mi.a atras atenția ...era el...Robert. Am încercat pe cât de mult sa.l ignor. Linda m.a lăsat baltă din secunda doi ducandu.se să danseze cu niste tipi pe care îi mai văzusem prin liceu.
Eram prea plictisită așa că am decis să merg si eu pe ring si sa dansez.Ne miscam pe ritmul muzicii când un tip ne.a anunțat că la subsol se joacă adevăr și provocare. Băusem deja vrei 3 pahare de alcool  dar eram bine...cred.
La subsol erau mai mulți adolescenți care mai de care.Am recunoscut doar câțiva erau :Robert, Gaston ,Linda  o tipa cu par roz pe care am înțeles ca o cheamă Misty,mai era Josh  tipul de la intrare și inca vreo trei pe care nu i m.ai văzusem.
Fusesem provocată sa beau, sa dansez si sa fumez . Nu am refuzat nimic .Misty si a dat sutienul jos în fața băieților care făcuseră ochii mari,Linda fusese provocată să bea ,să fumeze si sa.l sarute pe Josh,ceea ce nu a ezitat.
-Adevăr sau provocare, Caitlyn, mă întreabă Josh .
- Provocare, spun plină de mine.
Rânjește pervers apoi spune
-Te provoc să mergi la etaj cu Robert pentru restul serii!

Ooomgggg ce se va întâmplă sus?
Cum va reacționa Caitlyn?
Își va exprima sentimentele sale fata de Robert?
Cititi în continuare si veți afla, fiți pe faza vor urma lucruri interesante.

Un intrus in viata meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum