Sziasztok! Ez egy PLL fanfiction, ahol érdekességeket tudhattok meg a sorozatról, illetve a szereplőkről.
Először az 5 legfőbb szereplőt mutatnám be néhány mondatban.Ashley Victoria Benson (Hannah Marin) : 1989. dec. 18-án született Californiában (USA). 1999-ben lett "felkapott" színész, több reklámban és film részletekben is szerepelt, majd később nagyobb szerepeket is kapott.
Karen Luccile Hale (Aria Montgomery) : 1989.jún. 14-én született Tennesse-ben (USA). Tökéletes színész,modell, és csodás hangi adottságokkal is rendelkezik. 2005-ben kapta meg első epizód szerepét, addig csak énekesnőként remekelt.
Shannon Ashley Mitchelle (Emily Fields) : 1987. ápr. 10-én született,Ontarioban (Canada). Szintén remek színész, és modell. pályafutását modellként kezdte. 2010-ben lett ismertebb színész.
Troian Avery Bellisario(Spencer Hastings): 1985. okt. 28-án született Californiában (USA). 3 éves kora óta szerepel TV-ben, de csak 2010-ben lett ismert színész a Pretty Little Liars bemutatása után. Patrick J. Adems boldog felesége.Sasha Embeth Pieterse(Alison DiLaurentis): 1996. febr. 17-én született Johannesburgban (Dél- Afrika).Ő is szintén nagyon sikeres színész,énekesnő és ráadásul modell is. Sok filmdarabban játszott a Pretty Little Liars előtt is, de igazán csak a PLL levetítése után lett ismertebb.
Kommentben írjátok le, hogy érdemes lenne-e folytatnom. És ha igen, akkor kiről hozzak érdekességeket, vagy részletesebb életrajzot. Illetve, ha gondoljátok a mellékszereplőkről is hozhatok. Csak légyszi komiba írjátok, hogy kiről. Ha tetszett komizz vagy voteolj.
YOU ARE READING
Pretty Little Liars Facts
FanfictionÉrdekességek a Pretty Little Liars sorozatról, illetve a szereplőikről. Ha ismered a sorozatot és van kedved, vagy esetleg többet szeretnél megtudni róla nézz be.