Caleb- Tayler Blackburn

502 30 4
                                    

- 1986. 10. 12-én született Burbakban (California) 
- ameriakai színész, modell és énekes is. 
-3 testvére van (ha jól tudom 1 nővére, a többi fiú) 
-Első szerepét 2005-ben kapta meg a Nickelodeonon az Unfaboulus (Nincs mese) című sorozatban mellékszereplőként
-Ezután több rövidfilmben, sorozatban kapott szerepet (Next of Kin, Cold Case, Gigantic, Rock Ville Ca), de ez csak egy pár közülük. 
- 2010 októberében kapta meg Caleb Rivers szerepét a PLL-ben
-Első dala a Save Me, amely 2011. 08.15-én jelent meg. (Egy sorozathoz énekelte fel. -->Wendy-Higgy az álmokban) 
- 2013 májusában csatlakozott a Ravenswood stábjához.  (Ravenswood a PLL egy úgymond "melléksorozata",ami Calebről szól, amég Ravenswoodban van,na de nem akarok spoilerezni,aki megnézte a 4. évadot az tudja miről van szó, és aki nem ismeri az ha gondolja elkezdheti nézni, de előre szólok nagyon félelmetes, én egy horror filmhez tudnám hasonlítani, vagy is horror sorozat, de nagyon jó,és aki nem nézte még meg a 4.évadot, ő ne kezdje el,mert nem fogja érteni miről van szó.)
-jelenleg a Hello Again című musicalt forgatja, ami egy színházi darab filmváltozata lesz.  Bemutatása ebben az évben várható, pontos időt nem tudnak mondani. 

Régen(2010):

Napjainkban:

Csak szerintem mosolyog rohadt cukin?  *--*

Itt van a Save Me című száma: (Nem találtam sajnos többet, de ez iszonyat jó szerintem) 

Tylerről ennyi lett volna.  Remélem többet tudtatok meg róla és tudtam segíteni.  Írtátok még, hogy Alisonra és Wrenre lennétek még kíváncsiak, ezért a következő 2 részben őket hozom majd.  :)

Pretty Little Liars FactsOù les histoires vivent. Découvrez maintenant