Szeptember 1, Hétfő

23 0 0
                                    

Ma reggel semmi áron nem akartam felkelni. Pedig muszáj volt. Évnyitó. Marha jó, senkit sem ismerek. Igaz nem sokan ismerik egymást, mert új iskola.
Reggel 6:00-kor, azt hiszem levertem az egész kispolc tartalmát. Még 10 percet feküdtem, az alatt gyorsan megnéztem a telefonomat. Mint mindig: semmi nem történt. Nagyon nehezen, de valahogy mégis kimásztam az ágyból. Letrappoltam a lépcsőn és megnéztem mi a kaja. Gombás tojásrántotta. Bahh. Édesanyám nem valami jól főz, meg kell mondani. Inkább kivágtam a hűtőt elővettem egy joghurtot és megettem. Miután befejeztem az evést kidobtam a kanalat a kukába, a poharat a mosogatóba. Apa ezt mind látta és megszólalt:
-Manó, azt szerintem nem így szeretted volna.
-Ó, hogy az a.....-majdnem káromkodtam egyet, de szüleim nem díjazzák a csúnya beszédet, így nem mondtam ki. Gyorsan kihalásztam a kukából a kanalat és bevágtam a mosogatóba, a poharat meg a kukába. Pfff... Hétfő reggeli színvonal....
Gyorsan felszaladtam a lépcsőn és gombóccal a torkomban öltözni kezdtem. Utána megfésülködtem, feltettem egy alap sminket és indultam is. Fehér csipkés blúz, fekete derékszoknya, fehér adidas superstar.
Persze késésben voltam. 6:56-os buszt láttam bekanyarodni a sarkon így futnom kellett. Szoknyában futni, csodás érzés. Nem baj, legalább elértem. Iskolához 20 perc alatt értem. Amint beértem a portán megállítottak.
-Szerbusz! Gondolom új diák vagy. Kérlek keresd meg a neved a papíron és menj fel az igazgatói irodába átvenni a szekrénykulcsot és belépőkártyát.
-Rendben, köszönöm.-mondtam az igazgatóhelyettesnek. Megkerestem a 9.E osztályt, első helyen volt a nevem. Gyorsan aláírtam és elindultam. Átvettem a kulcsom, meg a kártyám és elindultam a termünkbe. Mikor odaértem egy fiú volt bent. Hátsó padban ült, szőkésbarna haj, világos zöld szem, izmos test.
-Szia!-mondtam.
-Szia! Sebastian vagyok-nyújtotta a kezét.
-Annie. Te ismersz valakit az osztályból?
-Igen, egyik haverom is idejön. Lucasnak hívják. Te ismersz valakit?
-Hát most már téged.-válaszoltam nevetve.
Ekkor belépett az osztályba egy szőkehajú, gyönyörű lány.
-Sziasztok! Kamilla vagyok. Hívjatok nyugodtan Kaminak.
-Szia. Sebastian, de csak Sebi.
-Szia. Annie vagyok. -mondtam kedvesen.
Elkezdtünk ismerkedni és észre sem vettük, hogy már 3/4 8 van és megérkeznek a többiek.
Osztályfőnökünk is beviharzott a terembe.
-Szerbusztok! Hallerné Horváth Lídia vagyok az osztályfőnökötök. 12 fős, olasz szakos osztály vagytok. Emellett angolt is fogtok tanulni. Jelenleg csak 11-en vagytok itt, Ádám holnap után érkezik meg. Addig is legyetek barátságosak.
-Tanárnő-lobálta egy fiú a kezét.
-Igen? Megmondanád a neved?
-Lénárd vagyok. A kérdésem az lenne, hogy hogyan fog zajlani az évnyitó?
-Jó, hogy mondod. Gyertek gyorsan, már elkezdődött. Mozgás, mozgás.
Felálltunk és futólépésben átmentünk a Díszterembe. Sebi mellé beültem a második sorba és végig beszélgettünk, röhögtünk mert nagyon unalmas volt.
Évnyitó végeztével ofőórán megkaptuk a könyveket és mehettünk haza. Miután hazaértem ettem, aztán bevágódtam a Laptopom elé és néztem egy pár Gossip Girl részt.
Felnéztem Facebookra. Sebastian Sebi Alba ismerősnek jelölt. Egyből visszajelöltem, és láttam hogy Németh Kamilla most lett az ismerőse. Bejelöltem, nem szerettem volna bunkó lenni. Nagyon fáradt lettem, hamar bealudtam.....

~Kezdetek~Where stories live. Discover now