De multe ori mă întrebasem, dacă nu o luasem pe aceasta cale oare unde aș fii ajuns ? Oare aș fi avut o viață normală sau eram una din țintele unui mercenar. Nu contează cine sunt sau ce fac, dar totuși mă voi prezenta. Mă numesc Tekato știu genial nume pentru un asasin, dar nu contează asta contează cât de artistic îmi omor ținta.
Să omor ii ca și cum asta mi-ar fii mâncarea, totuși eu față de alții nu lucrez pentru o companie sau ceva sunt singur. În toți ani in care am omorât nicăieri nu s-a găsit sânge, dar găseau arta pe care o făceam când eliminam ținta. Eram o fantomă pentru toți, chiar și pentru alți assasini și nu realizau că eram chiar în fața lor.
-TEKATO mișcați curul aici ! El este șeful meu comisarul Edward. De ce am spus comisar lucrez și ca hacker pentru poliție frumoasă coincidenta, dacă ar știi defapt ce fac eu...slujba o am doar ca să am cum să mă întrețin.
-Da domnule ce s-a întâmplat.
-Unde este raportul zilnic. Îmi spuse infuriat mai lipsea să sară la bătaie. Dacă nu îl aduci în 3 min vei fii dat afara.
-Imi pare rău nu se va mai repeta. Trebuie să fiu rapid nu vreau sa pierd acest loc, aici am toate informațiile despre fiecare persoana.
Am fugit spre biroul meu, da ce birou, eram pus la servăre stăteam înghesuit dar nu conta puteam sa fac ce voiam acolo și nimeni nu știa. Am trântit ușa am luat raportul și l-am dus repede la comisarul Edward.
-Poftiți domnule imi pare rău că am uitat de el. Stand cu capul plecat.
-Să nu se mai repete Tekato. Zâmbind pe sub mustață.
M-am întors în birou și am început să lucrez la următorul raport. După ce am terminat raportul pentru mâine am început să îmi caut următoarea victimă.
Tocmai am terminat de lucru, se pare că nu am ales victima, ciudat asta era prima dată când nu omoram pe cineva. Am mers în parc un loc perfect de a medita. Ii frumos când nu trebuie sa te duci in misiuni doar stai și scrii la calculator și chestii de astea in cazurile cele mai ușoare. Poate va întrebați de ce nu primesc misiuni deoarece la prima am eșuat, de fapt din vina ei am ajuns sa fac aceste crime. Dar nu voi intra in detalii poate alta data.
Ajunsem la ieșirea din parc când brusc am văzut niște tipi care vroiau să jefuiască un magazin, era perfect poate nu obțineam artă dar tot era mai bine de cât nimic, singura problemă era că nimeni nu trebuia să mă vadă, nici colegi de lucru deoarece nu mă credeau bun pentru așa ceva. Am furat o masca simplă și o mantie neagră, acum era timpul de acțiune.
-Hey ce îi cu tipul ăla. Spuse unul dintre ei.
-Nu știu... Continuați jaful mă duc să îl bat. Luând crosa de golf. Frate nu îi ziua ta norocoasă.
-Hmm nu se știe. Am spus fara nici o frică. Voi veți face parte din opera mea !
Am alergat spre el și cu o mișcare ușoară i-am luat crosa din mână. După iam legat de gat in forma de trandafir, dacă se mișcă, arta devenea mai interesantă deoarece trandafirul alb se transforma în roșu cu fiecare mișcarea. Pe scurt crosa ii intra in gat cu fiecare mișcare, era perfect.
-Asta ii nebun, fugi frate ! Se vedea că sunt speriați deja și mai bine aceasta v-a deveni o capodoperă.
-Stai frate nu mai are armă. Și își scoase pistolul din pantaloni. Acum vei muri !
-Ai grijă nu știi ce poate să facă. Pregăti duși bâta.
-Nu te teme îl omor pe tipul ăsta. Îndreptând pistolul spre mine.
-Aici v-a avea loc o crima artistică, iar voi veți fii actori.
-Trage !!! Ii nebun.
Apăsase pe trăgaci, mă ferisem și începusem să alerg spre ei.
-S-a ferit, fugi frate.
-Stai aici sau te omor și pe tine. Începând să tragă în continuare.
Era un pistol de calibru mic ușor de folosit, forța nu era cea mai impresionanta, capacitate de 7 gloanțe. M-a nimerit un glonte deoarece eram aproape, se vedea că sunt începători, a mai tras 5 gloanțe, i-am luat pistolul din mână care mai avea un glonte încărcat, m-am dat 5 pași în spate că sa nu fiu lovit de cel cu bâta.
-Dă-mi bâta.
-Ok. Ii dase bată îl împinse și începu să fugă.
-Lașule !! Trădătorule ! Te voi...
Atât a putut să spun deoarece l-am apucat de gât și l-am trântit de geamul acelui magazin. După am îndreptat pistolul spre celălalt. Am observat o țeavă atârnată am așteptat momentul și am împușcat în țeavă.
-Ai ratat fraiere. Asta i-au fost ultimele cuvinte, iar țeava i-a intrat în el.
M-am dus la ultimul tip iam luat bâta, am luat o bucată de sticlă și am spus:
-Ii timpul pentru marele final, sper că ești pregătit. Și i-am băgat bucata de sticlă în gât, după am mers cu bâta la cel cu crosa legată de gât.
-Ii timpul să faci trandafirul roșu. Ridicând bâta.
-Te rog nu... Am o familie.
-Tu ești marele final, când te vor găsi vor plânge. Și l-am lovit cu toată puterea.
Acum că terminasem cu ei le-am luat trupurile și le-am pus in forma de trandafir, era perfect iar din sânge mi-am semnat opera, și m-am dus acasă.
Deschidem ușa de la casă, mi-am dat jos mantia unde era ascunsă și masca, le-am pus în cameră unde aveam armele mele personalizate, era timpul de a face masca pentru a intregi floarea de lotus, unde erau armele mele, iar ușa se închise încet.°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Scuzele mele dacă mai există greșeli. ^^Aici se termină primul capitol oare ce se v-a întâmpla în următorul capitol. Sper sa vă placa și exista și o alta perspectiva la un amic de al meu ^^ ne revedem la capitolul 2
CITEȘTI
There's No Blood
ActionÎmi și amintesc cum a fost prima dată când am făcuto era ceva nou ceva care nu se poate exprima pot spune doar că dispar, omor oameni mă simt ca un rechin pe uscat cu o armă Asta este prima mea creație sper sa va placa ^^