Am ajuns în fața sediului când amicul meu primește un telefon.
-Stai oleacă trebuie să răspund. Alo da...Și nu am mai auzit ce a spus că s-a îndepărtat oleacă de mine oricum nici nu mă interesa ce avea de vorbit.
Am inceput sa mă gândesc cine era acea persoana ce caută aici în timp ce mă gândeam o mana mă atinge pe umăr.
-Am terminat de vorbit și trebuie să plec că am ceva urgent de făcut vorbim mai încolo ai grijă ce faci.
-Ok ai și tu grijă
-Poate o contactezi pe Trix. Și a început să râdă.
-Haha foarte amuzant, hai fugi la treabă. Super acum doar la Trix mă gândeam in timp ce mergeam spre ușă pentru a intra în sediu.
Am intrat în sediu și m-am dus un „birou“ pentru a scrie un alt raport și după să plec acasă. Am predat raportul și prin apropiere s-a auzit o explozie sau ceva, deobicei nu m-ar interesa dar de data asta eram îngrijorat pentru Lighto (așa il cheamă pe prietenul meu) deoarece nu știam unde este. Am ieșit în fugă fara sa mai bag de seama ordinele de a rămâne în sediu până îi sigur afara știam că nu puteam sa pățesc ceva la post singura problema era că îmi riscam viața și nici nu știam de ce fac asta. Până am ajuns comisarul era deja ajuns și deja a securizat zona
-Tekato ce cauți aici ești bătut în cap !!! Mai mult mă interesa de Lighto.
-Domnule comisar știți dacă Lighto este aici sau daca a fost prins în explozie ?? Se vedea pe fata mea că eram disperat.
-Inca nu știu....uite te las de data asta sa rămâi dar sub supraveghere mea dacă se întâmplă ceva neobișnuit ai dispărut.
-Mulțumesc domnule Edward!! Și am început să merg lângă el pentru a vedea dacă Lighto este aici.
Nici o urma de Lighto pe o parte eram ușurat pe alta încă eram îngrijorat nu vroiam sa mai pierd un alt prieten. Totuși cine a făcut toate astea cine ar vrea să facă asta așa fără nici o culoare adică totul îi sec îmi tot repetam in minte încercând să rezolv acest puzzle.
-Teka te cunoști de mult cu Lighto ?
-Da domnule, îl cunosc de mult timp chiar dinainte de a lucra mai exact din copilărie.
-Aha deci ai face orice si ai sacrifica orice pentru el să înțeleg.
-Da...
-Si i-ai spune orice ?
-Da...stiu că nu i-am spus tot dar nu puteam sa mă dau de gol.
-Hmm sa zicem că ii adevărat...să căutăm căutarea.
-Desigur...cred că și-a dat seama de ceva îi destul de bun în a citi oameni.
Terminasem cu sectorul A și ne îndreptam spre B.
-Tekato stai pe loc ! Și amândoi ne-am oprit brusc
Nici nu am avut timp să mă întorc și văd că își scoase arma.
-Deci tu ai cauzat toate astea! Era aceeași persoană care a folosit cărți de joc. Hmmm deci cum credeam atunci nu erai tu era doar o avertizare dar acum chiar tu ești !
-Stai deci nu era el atunci ? Nu îmi venea să cred.
-Da nu era el a fost doar o diversiune sa ne atragă atenția. Vroaim sa te țin mai mult dar îmi era frică că poate se mai întâmpla ceva de asta te-am trimis înapoi!
-Esti deștept comisare dar nu eu sunt cel rău aici. Vocea părea pe o parte cunoscuta dar pe alta nu
-Atunci cine a făcut asta ?!?
-Eu...pentru a mă observă alt cineva.
-Nu mă interesează restul vreau, tu ai făcut asta îmi este de ajuns. Și își scoase unul dintre pistoale.
-Eu nu as face asta in locul tau. Și a început să arunce niște cărți.
-Tekato la pământ !! Și a sărit pe mine. Rahat erau doar niste falsuri.
-Sigur domnule ? Adică nu le vad nicăiri dar le-am simțit trecând pe aici.
-Nu mai contează mergem la baza acum !!!
Și am început să mergem spre baza in timp ce eram îngrijorat pentru Lighto....------------------------------------------------------
Yey inca un capitol terminat sper sa va placa povestea mea ^_^
Ne vedem la următorul capitol :3
CITEȘTI
There's No Blood
ActionÎmi și amintesc cum a fost prima dată când am făcuto era ceva nou ceva care nu se poate exprima pot spune doar că dispar, omor oameni mă simt ca un rechin pe uscat cu o armă Asta este prima mea creație sper sa va placa ^^