Tocmai am terminat de pictat masca, o combinație de roșu și negru, eee in mare parte tot alba era dar era perfectă, mai trebuia să îi mai bun niște chestii ca să fie și mai perfectă. Brusc mi-a sunat telefonul, am mers la el și am răspuns.
-Alo ? Cine este ?
-Tekato, tu ești ?
-Da.
-Sunt comisarul Edward avem nevoie neapărat de tine, a avut loc o crima ciudată ieri.
-Bine domnule. Și am început să zâmbesc. Mi-a închis telefonul brusc nici măcar grăbește nu a spus.
Mi-am luat rucsacul unde era laptop-ul și mi-am mai pus pistolul personalizat, masca și mantia. Am luat repede autobuzul pentru că nu aveam mașină și când am ajuns in fata sediului comisarul mă aștepta.
-Tekato azi ai o zi încărcată, ai mult de lucru, apropo ti-am găsit un partener, v-a ajunge aici în câteva zile și v-a pleca după ce cazul acelui criminal se v-a încheia, sper să vă înțelegeți. Schițând un zâmbet.
-Bine domnule....Și am dat ochii peste cap.
-Ai grijă să nu se întâmple ca data trecută.... Și acum mișcați curul la treabă !!!!!
-Da domnule. Și am intrat în sediu.
Prima dată mi-am dus raportul ca să nu mai am probleme, după m-am dus în camera servărelor unde era presupusul meu birou, mi-am scos laptop-ul și am început să lucrez. Devenisem tot mai curios cine ar fii acel partener, m-am oprit din treabă și am început să caut pe ascuns cine îi noul partener, ciudat nu găseam fișierul de transfer, trebuia să existe un fișier de transfer temporar, înseamnă că nu este chiar un amator aceea persoană, comisarul s-a gândit bine când l-am ales sau el a vrut să vină interesată gândire. Am închis laptop-ul și m-am dus la comisarul Edward că sa aflu mai multe, am deschis ușa și l-am întrebat.
-Scuzați-mă comisar Edward, vreau să știu cine este noul meu partener și de ce mi-ați dat un partener ?
-Mai noi ești curios ?? El a vrut să vină și să lucreze cu tine. Pregătit să meargă la locul crimei de aseară.
-Interesant... Chiar de loc. Deci el a vrut să vină din ce sediu este și....Mă oprise comisarul.
-Nu mă interesează de unde este, nu vreau sa spun a vrut să rămână secret, îl vei cunoaște tu singur daca va veți înțelege bine va rămâne aici. Acum nu mă mai plictisi cu aceste întrebări idioate, TRECI LA LUCRU TEKATO!!! ACUM !!! Și mă împinse afară, cred că ascunde ceva și voi afla eu odată și odată.
M-am întors în cameră servărelor, primisem un mesaj misterios pe laptop.
Spunea «Tu ești hacker-ul de la sediu, cred că te bântuie ceva, hai sa facem un târg ce spui....» atât scria, era suspect dar nu mă interesa, totuși titlul era „Invitatia“. *hmm* mi-am spus în gând începea să devină interesant.
Brusc ușa se deschise, era comisarul Edward.
-Tekato trebuie să plecăm !!! Spuse furios trântind ușa.
-Bine. Și am dat ochi peste cap, am închis repede laptop-ul.
Il așteptam pe comisar la mașină cu inca doua persoane.
-Nu apare odată. A spus unul din ei.
-Hmm clasic comisarului.....Și am fost întrerupt deoarece a venit comisarul urlând.
-Haideti băieți nu avem timp de vorba.
Ne-am urcat în mașină și am pornit spre locul artei adică crimei, cel mai lung drum din viața mea era deoarece auzeam aceleași povesti ale comisarului. Cred că am și ațipit oleacă că nu mi-am dat seama că am ajuns. Câte echipaje de poliție, nu am mai văzut așa de multe.
-A ajuns comisarul Edward drepți! Cat de stupid parcă am fii in armata.
-Pe loc repaus băieți, spuneți ce ați aflat până acum.
În acest timp stăteam și îmi urmăream arta cum este distrusă, cat de trist sa vezi o munca distrusă așa repede.
-Domnule aceștia erau niște criminali de gradul 2. Spuse unul din echipa de examinare.
-Nu contează crima este crimă și vreau să plătească pentru asta, poate să omoare câți criminali vrea il voi prinde.
-Și acum ce facem domnule! Am exclamat cu o voce ironică.
-Tu vei sta in lângă mașina momentan și nu mai pune întrebări stupide, ai înțeles ! A tipat spre mine
Am afirmat și m-am dus la mașină, mă uitam cum aceste capete seci își bat capul să înțeleagă inevitabilul cu greu m-am abținut să nu rad. Gândul îmi tot fugea la acel mesaj care era semnificația lui încă vroiam sa refuz că cineva știe cine sunt și că alt cineva a pus ținta nu pe criminal mai degrabă le cel normal.
-Greu îi sa stai degeaba nu. A spus un ofițer de acolo.
-Ehh de cât să mă chinui degeaba mai bine aștept.
-Tot același ai rămas, nu te-ai schimbat aproape de loc.
-Poftim ? Și m-am întors spre el. Era un vechi amic care l-am cunoscut de mult nu mai contează acum unde.
-Buna Teka a trecut ceva timp. Și mi-a zâmbit in timp ce a pus mâna pe umărul meu.
-Da ai dreptate chiar mi-ai lipsit sincer. Nici nu realizam că mintea mea nu mai era aceeași.
-Serios, dar cred că mai mult îți lipsește ea ce gașca mai eram le atunci.
-Cine ? De parca nu știam.
-Hahaha nu merge cu mine știu doar că te prefaci dar știu că îți lipsește Trix. Nu cred că va mai trebuie detalii.
-Hmm chiar nu m-am schimbat așa mult, voi mă întreb ce face acum. În timp ce zambeam
-Nu avem de unde să știm.
Noi am constatat vorba în timp ce ceilalți de ocupau de locul crimei. Deodată s-a lăsat o liniște macabră am oprit și eu vorba deoarece nu știam ce se întâmpla, pe o clădire era o persoana îmbrăcată ciudat.
-Cine ești și ce cauți acolo a spus comisarul Edward. Dar acel personaj nu a spus nimic
-Teka fii pe faza nu ii țintă noastră dar tot aiurea va fii, vine din cartierul 9 și nu știm ce poate face tot ce am auzit că este în top la persoane periculoase. De vedea că toată lumea era speriată nu puteam face nimic dacă mă dădeam de gol ar fii ieșit aiurea.
Deodată am observat că avea o carte de joc in mână si a spus.
-Sunt doi jokeri in pachet și te-am ales pe tine. Și a aruncat o carte care nu avea nimic și a dispărut.
-Toata lume la pământ !!! A tipat comisarul Edward.
-Teka repede hai la adăpost. Îmi spuse prietenul meu in momentul de fata nici numele nu mai puteam sa il mai aduc aminte eram concentrat la ce de poate întâmpla acum.
În timp ce lumea se adăpostea iar în fata se adunau forțele speciale cu scutiri.
-Ce nimic..... Și nici nu am avut timp sa continui propoziția că brusc peste tot au fost explozii, mă mir că toți am supraviețuit.
-Nu m-am așteptat că jokerul sa fie aici, tipul parcă era în cartierul 9 ce caută în cartierul 20. A spus comisarul Edward care a scăpat doar cu niste zgârieturi fata de cei care ai suportat ani mult.
În timp ce toate unitățile verificau răniți comisarul Edward îmi spune:
-Teka întoarcere la sediu nu am adunat tot nu trebuie sa riscam mai mult.
-Am înțeles.
-Domnule comisar pot sa merg cu Tekato. A spus prietenul meu.
-Hmm bine aveti grija băieți.
În timp ce ne pregăteam să plecăm am luat acea carte goala cu in risc mare și m-am îndreptat spre sediu.
-A fost pe aproape.
-Da, dar dc vrei sa vii cu mine ?
-Nu ne-am mai văzut de mult timp mai știu când ne vedem.
-Ai dreptate
Și ne-am continuat drumul depanand amintiri in timp ce credeam că cineva ne urmărește...******************************
Hey vă mulțumesc că ați citit al doilea capitol ar cărții mele și vreau să îmi cer iertare că a furat așa mult. Voi incerca sa scriu cat mai des și scuzați greșelile de ortografie oricum vă mulțumesc din nou ;)
******************************
CITEȘTI
There's No Blood
ActionÎmi și amintesc cum a fost prima dată când am făcuto era ceva nou ceva care nu se poate exprima pot spune doar că dispar, omor oameni mă simt ca un rechin pe uscat cu o armă Asta este prima mea creație sper sa va placa ^^