Juramant de vampir

490 16 2
                                    

Buna ! Eu sunt Megan Jackson , am 19 , inalta , frumoasa si sexy . Acum sunt in Londra si pot sa-i descopar mai deaproape pe cei dim trupa aceea fenomen din U.K. Prietena mea ma obliga . Eram mereu cu britanica si chiar imi place limba asta .Revenind. Acum sunt la aeroport tocmai am venit dintr-o vacanta de la munte iar prietena mea trebuie sa vina din clipa in clipa.O cheama Keiley , e de varsta mea stam in acelasi apartament si facem fotografi si cat timp am fost eu plecata in mica mea vacanta , K a avut grija de cuibusorul nostru :))

Au trecut deja 10 min. si nu mai vine asa ca o sun:

'Unde esti ?' [Eu]

'Uita-te in spate .'[Keiley=K]

'KKKKKKK!'[Eu]

'Nu ma sufocaaa!'[K]

Ne-am imbratisat si am plecat.

-Dupa 10 min.-

Am ajuns in apartament, mi-am pus geamantanul pe pat si am inceput sa despachetez. Dupa asta am fost sa mananc ceva si m-am culcat.

~Dimineata~

Ma trezesc somnoroasa de sunetul facut de K. Ma ridic din pat si ma uit sa vad de cee tipa asa de dimineata?

'De ce tipi asa?'[Eu]

'Pentru ca tocmai i-am vazut pe baieti ca au intrat in cafeneaua de langa noi !'[K]

'Imbraca-te si ia aparatele !ACUM!'[Eu]

Mi-am luat niste blugi , conversi , un tricou cu steagul UK pe el si aparatul.

Mergem incet jos , pe langa cafenea dar ne uitam cu coada ochiului incat sa nu ne vada.Eu i spun lui K :

'Dute tu sus in caz ca pleaca , ca sa le faci niste poze'[Eu]

'Bine.'[K]

Le faceam poze dupa fiecare miscare. Ma bucur ca nu m-au vazut desii cred ca Liam m-a vazut. Sper ca nu.

Ma uitam la ei atent , mai degraba ma holbam :)) Din a 2-a miscare facuta de Niall vad cum capetele baietiolr se intorc catre mine.Eu facand ochii mari incep sa fug, si sa tot fug asa incat sa nu ma gaseasca. Nu m-am dus in apartament pentru ca nu am vrut sa o speri pe K.

Iau o gura de aer pentru ca am alergat prea mult. Ma uit in spate si vad baieti cum sunt doar la nici 2 magazine distanta de mine.

Din neindemanare ma impiedic .Incercand sa ma ridic , simt niste respiratii care imi invadau corpul.Ma intorc si dau de ei. Ma trag in spate usor , pana ajung la un capat intunecat si vad cum sunt inconjurata de baieti.

Liam:Cine esti si de ce ne spionezi ?

**********************

Hey ! Am zis sa mai fac niste povesti noi . Sper sa va placa. :* Lecturare placuta :*:*:*

@GiuGiu

Juramant de vampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum