Cap 5

49 5 0
                                    

Megan P.O.V
-Tu nu poți fii .. ! Spune el
-Ba pot . spun hotărâtă și întind mâinile catre el si incep să imi readuc aminte ce tot spunea mama daca eram rea :
-Sustinuit dolor . spun înca cu mainile întinse până când îl văd ținându-se cu mainile de cap si icnind de durere .
Eu luându.mi geanta si dând să ies pe usă el ma prinde de picior , eu intorcandu-ma nervoasa si parca scotandu.mi coltii .
-Tu ce esti ?! Urla el de uimire
-Ce tu nu poti fii . spun adaugand " Dolorem sentient
A potestatem habere" tare si raspicat , el luandu.si rapid mana de pe picor , parca arzandu.l
-Pregateste-te de razboi , Styles. Spun amar dupa care inchid usa si plecand cat de rapid pot de acolo .
Ok. Asta a fost cel mai neobisnuit si ciudat lucru pe care l.am patit. Zici ca stiu lucrurile astea de o viata . Asta era mama ... Si buni .. Dar coltii si ochii rosii .. Sunt eretic ? Imi trebuie informatii . Dar acum știu de ce nu îl plac unii oameni. Cat de nesimtit să fii ?!
Imi e foame .. Dar nu vreau mancare obisnuita .. Imi e pofta de sange ... Dar de ce pana mea ca vampir nu am cum sa fiu .
Conduc cu o viteza nebuna pe autostrada si sper din tot sufletul sa ajung mai repede la apartamentul mamei din Seattle. Da. Ma duc la mama .

Harry P.O.V
-Cum dracu a facut aia ?
-Poate e vrajitoare . spune Niall
-N-are cum ! E prea naivă !
-Ba da are !!!ma trezesc baietii la realitate ..
-M...M-a mintit ... Spun exasperat cu mainile in par .
-Asta e .
-Asta e ?! Omule , ea nu e doar vrajitoare . Am vazut cum i s.au transformat ochii intr.un rosu visiniu spre mov.
-Doar nu crezi ca ar fii.. ? Spune Liam
-De ce nu ? Daca e vrajitoare poate sa fie si vampir .
-Megan eretic ?Nici nu cred ca stie ce inseamna.
-După incantațiile pe care le-a spus ... Sunt 100% convins ca e eretic .
-Trebuie sa scăpăm de ea.. Spune Zayn cu regret in voce .
-Înca nu .. Poate avem nevoie de ea .. Spune usor Liam .
-Ok . Deci ne trebuie un plan prin care sa o aducem inapoi.
-Tocmai si-a descoperit puterile . Nu cred ca v-a fii asa usor sa o luam inapoi.
-O sa o luam cu forta . spun rece si serios .

Megan P.O.V

Deschid portiera si ies din masina , iau telefonul si cheile .

Ajung in fata portii de fier si sincera sa fiu ... e destul de ciudat . Mai ales dupa cateva ore de condus non-stop sa mai si am putere sa bat in usa pe care acum cateva luni o tranteam pe jos cand ajungeam acasa de la scoala.
Intru inauntru si dau peste parintii mei care stau bine mersi pe canapea si se pupa la un film romantic . Ew!

-HEI ! Voi 2 . Aveti camera ! spun scarbita
-Megan ! Fetita lui mama ! se ridica rapid si vine sa ma ia in brate si sa ma sarute parinteste pe crestet.
-Mama , trebuie sa vorbim. spun serioasa 
-Ce s-a intamplat ?spune ea speriata

Imi intind mainile impreunate iar imediat apare o minge mare neagra facuta parca din nisip .
Ea socata cu gura intre-deschisa , nu scoate nici un cuvant.

-Si mai e ceva . spun dupa ce imi retrag mainile .

Imediat mi-au aparut coltii mari si albi , alaturi de ochii negri cu rosu si venele proeminente pe langa ochi.
-Deja ti s-au activat puterile ?! spune aceasta socata 
-Ce puteri ?! Nici macar nu stiu ce fac ! Si sunt foarte furioasa pe tine ! Si pe bunica .
-Of...Lasa-ma sa o sun ca sa putem vorbi toate 3 .
-Serios ? Ce dragut . spun sarcastic

-Megan .. Te rog . Nu vreau sa ne certam . Vreau sa te calmezi , sa stai 2 minute pe canapea si sa ma lasi sa o sun pe bunica ta .

-2 minute . spun dur si ofand greoi 

A plecat in bucatarie dupa telefon iar imediat a fost inapoi.
-Peter , du-te in oras dupa alimentele de care vorbeam.

-Ok. Megan , te rog , sa nu va certati ... Va rog eu .spune , dupa care a iesit pe usa

Juramant de vampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum