Scuzee :( Scuze :( Mii de scuze ..scuze ca nu am mai pus next :( chiar imi pare rau :(
************************************************
Eu:Ok. Acum trebuie sa plec in oras .
Liam:Scuze dar nu stiu daca e o idee buna , papusa .
Eu:Liam ! Daca mai odata imi spui 'papusa' , iti rup mana , ti-o bag pe gat si iti gadil matele cu ea !
Liam:Chiar mi-ar placea , baby ;)
Harry:Liam! Termina !Lasa-mi iubita in pace !
Eu:Multumesc Harry :)
Ma apropii de el si ii dau un mic pupic , ma scol din pat , nerealizand ca sunt doar in chiloti si un tricou de-al lui Harry care ..din nefericire e cam scurt .
Zayn:Uhm..Stii ? Eu daca ..uhm..v-v-rei te pot-t ajuta cu p-parul . *se balbalbaie , analizandu-mi corpul*
Eu:Nu multumesc , Zayn :)
Harry:ZAYN!*incruntandu-se la Zayn*
Zayn:...*era pe alta planeta*
Harry se ridica la Zayn si se duce in fata lui , pocnind din degete.
Zayn:Da. Ce ?
Harry:Stiu ca e frumoasa dar e doar a mea . *spune mandru*
Eu:Mai vedem , Styles ;)
Zayn:Eu vreau sa vad acum .*spune asta in timp ce ochii lui prind o noanta de un rosu aprins iar coltii ies la iveala *
Niall:Louis,Harry, Zayn,Liam ! Haide ! Trebuie sa plecam!
Eu:Ne mai vedem baieti!
Zayn:Ne mai vedem , papusa :*
Eu il ignor si merg la bae.In baie , invart incet robinetul , dand la apa calda , pun incet piciorul si pasesc in nauntrul cabinei .Las stropii sa cada lin pe pielea mea fina si catifelata . Opresc dusul si imi iau sapunul , masandu-ma cu el incet pe tot corpul . E o senzatie placuta . E al naibii de placut !
Dupa ce am facut acest dus relaxant , ma infasor cu un prosop de culoare mov si merg la oglinda , unde ma spal pe dinti , dupa care ma duc sa imi usuc parul ud .Pasesc incet in camera , ducandu-ma la dulap .Il deschid si imi iau o pereche de jeansi , un maieu si peste el un pulover gri , iar in picioare , niste bocanci negri. Ca sa completez tinuta , imi ia lantisorul meu cu o stea intr-un cerc , iar la partea Make-Up , putin fond de ten , niste rimel si un luciu de buze .Imi iau geanta si telefonu , dupa care pasesc afara din camera , ducandu-ma jos in sufragerie , dupa care ies afara din casa .
Imi vad masina parcata in fata casei , urc in ea si pornesc motorul . Deodata aud un bipait care se pare ca vine de la telefonul meu . Ma uit la ecran si vad un mesaj :'Prietena ta e la biblioteca din centru . Eu azi o sa vin mai tarziu pt. ca avem niste repetitii de facut :* Te pup si te iubesc -Harry'Zambesc la citirea acestui mesaj . Scot un CD din geanta si il introduc in casetofon . Imediat am dat tare la melodia : Lil Wayne - Love Me ft. Drake , Future .Dau bass-ul tare si simt vibratiile pana in inima si inapoi .
Am ajuns in fata bibliotecii . Opresc motorul , dupa care imi iau geanta si telefonul , dupa care ies si blochez masina . Intru in biblioteca , unde o vad pe Keily la o masuta , citind o carte si sorbind cu pofta dintr-o cafea .
Ma duc la ea la masa iar cand am ajuns in fata ei , aceasta isi ridica privirea uimita , se ridica si imi da o imbratisare stransa.K:Meg! Unde ai fost ?! Nu ai venit ieri ! Ce s-a intamplat ?
Eu:Pai ar trebui sa stai jos :))Dupa ce i-am povestit totul , detaliat , a ramas cu gura cascata si cu o privire socata .
K:CE?!
Eu:Ce ai auzit ! :))
K:Pai si macar sti cum s-ar putea manifesta un ..vampir ..cand e nervos ?
Eu:Pai..nu..nici nu am cautat informatii ..vrei sa ma ajuti ?
K:Sigur ca da , babe :*
Eu:Hai sa vedem unde sunt carti cu chestii d-astea ;)Dupa ce am mers si am cautat timp de 3 ore ..m-am informat despre absolut tot ce ar putea fi un :vampir , varcolac sau o vrajitoare .
Pentru singuranta .Dupa ce am terminat , am mers la Mac Donald's sa mancam ceva ..dupa asta am mai stat de vorba pana am observat un micut afis cu raliuri ..suna interesant ;) ranjesc malefic la acest gand .
Eu:K? Uhm..m-ai lasa sa ma duc la raliuri ? :) Sau la curse ? :D
K:Ce ? Nu , categoric , nu .
Eu:De ce ? *puppy face*
K:Ok.Ok.Dar trebuie sa ai grija . Mare grija .
Eu:Mersi ! Mersi! :)
CITEȘTI
Juramant de vampir
FanfictionCum e atunci cand idolii tai nu sunt chiar asa normali precum credeai tu ? Pai Megan stie cel mai bine . Ea afla niste lucruri care o vor afecta si o v-a schimba , mai ales cand afla marele secret al celor din One Direction. Iar cand gelozia si foam...