İnimde (odamda) mütüşlü pozisyonlarda uyurken bi bagirti duydum. Oman Yoreppi bu da ne? Birisi mal gibi bagiriyor. Bu ses... Sanirim... Sanirim ELİF?!
KOSUN YETİŞİN ELİFİ BOGAZLİYOLAR SANİRİM!! Diye bagirip mutfağa koştum. Elif sandalyeye cikmis "KURTARİN BENİ YİYEBİLİR!" diye bagirip hamam böceğini işaret ediyordu. İlayda onu kendi haline birakin der gibi bakip telefon oynuyordu. İremse ölü gibi uyuyordu (umarim ölmemiştir Amin) Yapacak bi şey bulamayinca yatagima geri döndüm. Derken telefonuma bi anda bi ton mesaj geldi.*Barış öküzü kişisinden 78907 adet okunmamis mesajiniz bulunmakta*
Fazla uzun yazmis okumak istemiyorum sadece sonlari okuyacagim.
Barış. Öküzü: Nolur yardim et... Ara beni konusmaliyiz
Barış öküzü araniyor lütfen beklemede kalin...
Nihayet acti; Agliyordu.
-Ece... NOLUR YARDİM ET ECE
+NOLDU LAN ANLATSANA
-ÖLÜYORUM YARDİM E-Ne noluyo? ÖLDÜN MÜ OLOM?!
Hemen yanina gitmeliyim enistemiz sayilir sonuçta.
Evine gittim anahtar kapidaydi. Baris hareketsiz bi şekilde yerde yatiyordu... Hemen onu yalpaladim ve "UYANSANA BARİS ÖLME" diye cigrinmaya basladim.
Gozlerini araladi ve "daha fazla dayanamayacagim" dedi. "Neye lan neye"
"KARDESİMİN CORAPLARİ AYAK DEGİL BOK KOKUYO AMK NOLUR O SEYLERİ ODADAN CİKARMAYA YARDİM ET"
"BU MUYDU SENİ HAYVAN" diye bagirdim ona bisey olsa enistesiz kalirdm Elifse kahrindan ölürdu. Coraplari eldivenle tutup camdan asagi birakiverdim . Dur bi dakka LAN CORAPLAR ELİFİN KAFASİNA DÜŞTÜ XNJSJSJ Eh bunun gibi bi malla komsu olmasaydin Elif
Yanlislikla sesli bi şekilde bu salakta ne buluyosun Elif dedim ve Baris Elif bende birşey mi buluyor...
+Seyy...
-Ona söyle bende altin bulursa bana versin (〜^∇^)〜
Neyseki fazla salak hic bi şey farketmedi ╥﹏╥Bi dakika lan ÇORAPLAR ELİFİN KAFASINA DÜŞTÜ (Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun (╯3╰) iyi kizdi yazik valla daha çok gençti )
Baris la Elifin yanina koştuk . Kizi bayilttik ya bravo bize... Onu merdivenlerden yukari tasidik ve barisin yatagina firlatt- aman nazikçe yerleştirdik . Elifin uyanmasini bekledi.
Bu sirada ben mutfağa gidip püskevit müskevit birşeyler aradım (NAPİM ACİM). Sonra bi Çiğlik barisin odadan yükseldi. Ve bende yanlarına kostum ikisininde kafasi şişmişti. Ne oldu dedim. Elife bakarken onun bi anda uyandigini ve bi hışımla kalktigi için carpistiklarini söyledi. (O kadar dibine girmesydn enişte (͡° ͜ʖ ͡°)͡° ͜ʖ ͡°(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°). )
Bu günde bi ton malca şey yasadim . O,günden sonra telefonumda barisin ismini degistirdmBaris öküzü kisisini Yüce enişte olarak değiştiriniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~♥~Fire Flies~♥~
RandomOkulun özgüven haftası... 4 hevesli kız... Yapabilecekler mi? Dance edip idolleri BlackPink gibi müziği hissedebilirler mi? E okumadan bilemezsin değil mi ;") (CİDDİ YAZDIGIMA BAKMAYIN LEN MQ SJJDJD O KADAR CİDDİ Bİ KIPAT DİYIL :3)