DIYET NE Kİ?!

75 24 7
                                    

Sabahın köründe kapı çalıyordu. Kim olduğu umrumda değildi ama kapımızi tekmelemeyi hemen bırakması gerekiyordu .Kapıya baktım ve pek sürpriz bi isim yoktu karşımda Ilayda ve uyuklayan diğer SaykoPink üyeleri... Ben aslında yoğum da desem Ilayda ya laf geçiremedm illaki kosuya çıkacaktık Ilayda hanim dansçılarin sağlıklı olması gerektiğini söylüyordu.Kisaca az çikolata çok yorulma demek oluordu. Eşofman takimimi giyip aşağı indim . İrem o kadar uykuluydu ki Elif e güneşi sağa çek Uranüse gitmeliyim diyerek kızıyordu.
Elifse hiç konuşmadan "nereye geldik biz amk" der gibi bakıyordu. Sonra Ilayda bizi sürükleyerek zimbitlikteki yürüme seysinde kosturmaya başladı. En son yere düştüm elif bana takılıp yere düştü irem elife takılıp yere düştü Ilaydaysa bu saçma düşme diyaloguna son verdi.
Çünkü kız istesede düşemiyodu. Derken irem ve elif onu bacağından tutup yanımıza çekince o da düşmüş oldu. Hicbirimizin  kalkacak hali yoktu bu yüzden orda uyumaya karar verdik yoldan geçenler etrafimizdan dolaşıyor ya da tip tip bize bakıyordu. Sonra kalkıp kenara yattık malum kıyafetler kirlenirse annelerden dayak yeriz fln :") Ilayda"Hooo uyaniin" diye bagirana kadar ne güzel uyuyorduk . Bize DIYET PROGRAMI HAZIRLAMISTI!!! İrem çikolata paketlerini öpüyordu ve catlamak üzereydi. Ben ot gibi yaşamaya başladım Elifse ... Elif sanırım ölmüştü. Bırakalım ölsün diyet yapmaktan iyidir.  Ve biz sadece ölmek üzereyiz. Okulda birbirimize sahip çıkıyoruz çünkü birbirimizden habersiz yemek yemek yasak.
Elif: Oha hasan in elindeki tosta bakiiin :(
İrem:Sen asıl Aysima nin cikolatasina bak :(
Ece: Hepsini unutun Hayri nin elindeki donere bakın :(
Diye soylenirken Barış ve Tayfası ellerinde dondurmalrla çıka geldiler :(
Elif:Az daha ölüyodum  diyeti bırakıyorum diyip Barışın yanına koştu ve dondurma alıp onlara katıldı.
Biz çoktan diyeti bozmustuk ztn. Ilaydaya söyledik ve sanırım dayak yiyeceğiz ama ölmekten iyidir değil mi :")

~♥~Fire Flies~♥~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin