" Yeni çocuk "

4 0 0
                                    

Okullar yeni açılmıştı.Arkadaşım kasumiyi aradım"kasumi okula gitmek için hazırım ikinci caddede beni beklermisin ?"  Dedim. Kasumi bana şöyle cevap verdi."Tamam hitomi hemen çıkıyorum acele et ! "  dedi. O hızla çabucak evden çıktım. Koşmaya başladım taki onla çarpışana kadar yere düştüm oda düşmüştü. Beni kaldırdı.kolu kanıyordu.Ve hemen endişelenip koca çenemi açtım."iyimisin ? Baksana kolun kanıyor hepsi benim suçum "  dedim. Ve hemen boynumdaki mavi florumu çıkarıp onun bileğini bağladım.O hiç bir kelime etmeden sadece beni izliyordu ve ben utandım en sonunda konuşmaya karar verdi."üzgünüm bende yola bakmıyordum.ayrıca teşekkür ederim"  dedi. Ve ben hemen hızlı hızlı yüzümdeki tuhaf gülümsemeyle kasuminin yanına koştum.Kasuminin yanına vardığımda bana çok kızmıştı.Yolda hızlıca yürürken olanları anlatıyordum. Okula vardık. Sınıfa geçtik ve tam yoklama alınacaktı ki kapı sesi oldu içeri giren o çocuktu yeni çocuktu.! Hocayla konuştu ve yanıma oturdu. Kasumi tamda ön sırada otururken ben yeni çocukla oturuyordum. Ders bitimi çocuk tam kalkıyordu ki kolundan tutup adını sordum. Oda bana "adım eliot"  dedi bende " benim adımda hitomi "  dedim. Ve bana gülümsedi o gülümseme kalbimi ısıtmıştı. Ki birden kendimi yerde buldum . Kolunu nereye koyduğuna dikkat edeceksin hitomi dedim kendi kendime ayağa kalktığımda kasumi karşımdaydı bana imalı imalı bakıyordu. Ve hemen gülümsedim  oradan koşarak uzaklaştım. Okul kapısından tam çıkıyordum ki önümde florumu buldum. Yere eğiliyordum ki birden beni biri aldı ve karanlık çalılığın arkasına çekti.

Kalbimdeki Tüy ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin