CAPITOLUL 5

16 0 0
                                    

Am stat o gramada de timp azasa cam vreo 2 luni  . Scott si Ashley m-au vizitat in fiecare zi. Cand am inceput sa merg si eu la scoala :

McKenzie :Hey Scottie!
Scott:Buna! :/
McKenzie:Vino sa-ti zic ceva!
Scott:Okk

Cand am ajuns la scoala ce vad? Pe Scott si McKenzie sarutandu-se!!! Omggggg
Eu:Scuze de deranj!
Scott:Jen... nu e ceea ce pare!
Eu:Nu-mi pasa! Stiam ca se va intampla asta! Decat in filme baiatul popular si tocilara raman impreuna!Lasa-ma in pace!

Si am fugit .... Scott dupa mine. Dupa ore Scott ii zice lui McKenzie
Scott:Uite ce mi-ai facut .... mi-am pierdut cel mai important lucru pe care-l aveam . Pe ea!

McKenzie:Ce-mi pasa... oricum este o tocilara proasta!
Scott:Cum indraznesti? (Si i-a tras o palma de a facut-o sa planga)

Dupa Scott a plecat . Eu am mers acasa. De nervi am atipit umpic pana cand Scott  a venit la mine .

Scott:Ea m-a sarutat ! Eu nu am nici o vina! Te rog crede-ma!
Eu:De ce te-as crede? Ati fost impreuna mult timp cam 1 an . Si acum nu mai cred nimic . Nuci macar nu am de ce . Te rog pleaca!
Scott:Ok te las sa te gandesti . Poate ma vei crede la un moment dat!

Dupa ce a plecat am luat niste pastile pe care nu trebuia sa le iau! Si intr-o secunda am lesinat. Ashley a venit cam peste o ora sa vada ce fac dupa incident. M-a dus la spital si l-a chemat si pe Scott.

Ashley :Vezi ce ai facut?
Scott:Nu a fost vina mea!
Ashley:Daca nu o sa se mai faca bine?
Scott:Trebuie sa se faca bine ! Daca nu ma omor si eu nu are rost sa traiesc fara ea.

Ashely a inceput sa planga si Scott se ducea din jumatate in jumatate de ora la doctori. Peste 5 ore doctorii au spus ca ma voi trezi intr-o ora! Scott si Ashley au inceput sa planga de bucurie. Peste  5 minute ei m-au dus acasa . Scott a ramas cu mine acasa. Cand m-am trezit ...

Scott:Credeam ca vei muri ! Sa nu mai faci niciodata asa ceva! (Si m-a luat in brate si m-a strans cu toata forta lui) M-ai esti suparata pe mine?
Eu:Paiii... mai sunt umpic dar te cred. Dar nu mai vreau sa-mi faci niciodata asta.
Scott:Normal ca nu!

Buzele lui s-au atins de ale mele usor usor si deodata a inceput sa ma sarute intruna.

Eu:Inceteaza!
Scott :Niciodata! Te oubesc prea mult!
Eu:Hahahahaha. Te rog inceteaza ! Hhahahaha si eu te iubesc !♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

SECRETUL VARCOLAC - Sezonul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum