Scott:Hai la cumparaturi!
Eu:Yeyyy!Dupa ce am plecat de acasa Scott mi-a cumparat o rochie . Era superbaa.
Asta e. Superr! Pentru la bal va fii super. In fine.
Acasa:
Scott:La bal va avea si regele si regina balului. Poate vom castiga.
Eu:Mersi pentru rochie o ador! (Si l-am sarutat usor pe obraz)
Scott:Sun-o pe Ashley . Sa vedem daca si-a luat rochie.Am sunat-o si dupa mi-a trimis o poza cu rochia.
Arata si ea super. Si lui Scott i-a placut.
La bal:
Scott:Ashley acesta este Derek . Prietenul meu cel mai bun!
Ashley:Incantata!
Derek:Fetelor aratati super! Sper ca macar eu si Ashely sau Scott si ...
Scott:Jenna!
Derek:Si Jenna!
Eu:Niciodata nu am fost regina balului si chiar as vrea sa fiu macar o data !
Scott:Noi mergem la bar. Va las sa vorbiti.Acum sa va arat cum arata Derek.
Deci Scott si Derek. .... dupa numarul nostru la premii.
Scott:Sper sa castigam!Cea care dadea premiile:Deci regele si regina balului sunttt.... Scott si Jenna! Iar Derek si Ashely sunt pe locul 2 !!!! Felicitari !
Scott m-a luat in brate si eu l-am strans la fel de tare. Derek a sarutat-o deja pe Ashely ... dupa sarut Ashely a zambit.
Scott:Acum hai sa megem ! Eu si Derek avem o surpriza .
Eu:Ce e ? Ce e?Cand am ajuns era o casa. Omggggg
Era de viss ! Atunci am intrebat.
Eu si Ashely :Ce e asta?
Scott si Derek :Casa noastra ! Vom locui toti 4 aici!Atunci eu l-am sarutat pe Scott iar Ashely pe Derek . Am intrat in camerele noastre.
Eu:Nu-mi vine sa cred! Te iubesc!
Scott:Si eu . (Si m-a luat in brate . Atunci eu aveam 19 ani si Scott 20.... Ashely tot 19 iar Derek la fel ca Scott)
Eu:Ma duc sa vorbesc cu Ashely .
Scott:Ok te astept .Ashely:Derek este super dragut.
Eu:Nu-mi vine sa cred ce surpriza ne-a facut. Oricum voi deja sunteti oficial impreuna?
Ashely:Dda.
Eu:Felicitarii!
Ashely:Stii ca acum suntem adulti... nu mai mergem la scoala.
Eu:Normal ca stiu. Acum stam si amandoua! Ce ma bucur!
Ashely:Ma duc sa vad ce face Derek ne vedem maine . Este tarziu. (3pm.)Scott ma astepta.
Scott:Te-ai intors!
Eu:Ce planuri ai pentru maine?
Scott:Daca vreti putem merge la restaurant in 4.
Eu:Normal ca vreau . Fac orice sa-mi petrec timpul cu tine.Scott a inceput sa ma sarute intruna . Parca nu se mai oprea. 😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗
Eu:Inceteaza! Nu mai pot sa respir !
Scott:Ok decat o sacunda ca nu rezist.Va urma....
CITEȘTI
SECRETUL VARCOLAC - Sezonul 1
Hombres LoboJenna era o fata nepopulara pana cand Scott a facut-o cea mai populara fata din scola el fiind cel mai popular baiat ....